پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای حضور پرقدرت در جام جهانی نیاز به بازی های تدارکاتی با تیم های قوی داریم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر کره جنوبی گفت: ایران از یک اعتماد به نفس کامل در این دیدار برخوردار بود، آنها هیچ استرسی نداشتند و با توجه به اینکه صعودشان به جام جهانی قطعی بود، یک بازی خوب و منطقی را ارائه دادند اما درست بر خلاف ایران، کره ای ها که شرایط حساسی را در مقدماتی جام جهانی دارند و استرس عدم صعود را پیش چشم خود می بینند دست به یک بازی احساسی زده و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

وی تأکید کرد: البته خط دفاع ما به ثبات کامل رسیده و توانست مقابل حملات پیاپی کره ای ها عملکرد قابل قبولی داشته و اجازه گل زنی به مهاجمان کره را ندهد البته به اعتقاد من باز هم باید برای حضوری موفق در جام جهانی تمرینات ویژه ای را برای خط دفاع برنامه ریزی کرد تا این خط دفاع بتواند مقابل تیم های پرقدرت اروپایی یا آمریکای جنوبی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد مهاجمان تیم ملی ایران نیز اظهار داشت: در بازی های اخیر، گل های زیادی به ثمر نرساندیم، ما می توانستیم به کره با توجه به شرایطی که این تیم داشت به گل هم دست پیدا کنیم اما متأسفانه مهاجمان ما دقت لازم را نداشتند و نتوانستند توپ های خود را به گل تبدیل کنند. کی روش باید برای این مشکل فکر اساسی کند، زیرا اگر در جام جهانی نتوانیم مقابل حریفان گل بزنیم مطمئنا طبق قانون نانوشته فوتبال، حریف به گل دست پیدا خواهد کرد.

ماجدی در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی تا جام جهانی افزود: باید با تیم هایی بازی کنیم که صاحب سبک باشند، تیم هایی که قوی هستند و می توانند نقاط ضعف ما را نشان داده و کادر فنی را برای برطرف کردن آن مجاب کنند. با توجه به اینکه بدون شک در گروه ما یکی از تیم های اروپایی یا آمریکای جنوبی قرار خواهد گرفت باید با بازی های تدارکاتی مناسب، مقابل این کشورها بتوانیم خود را آماده جدال سنگین در جام جهانی کنیم.

وی در باره تیم ملی ایران برابر سوریه که سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد گفت: با شناختی که از کی روش دارم او این بازی را تدارکاتی نمی بیند بلکه با قدرت به مصاف این تیم خواهد رفت تا بتواند رکورد گل نخوردن و نباختن خود را بیشتر کند و با پیروزی برابر سوریه جشن صعود هواداران را تکمیل کند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین به کمک تیم ملی بیایند و حالا که با این قاطعیت به جام جهانی صعود کردیم تمام امکانات را در اختیار کادر فنی قرار داده تا حضوری پرقدرت در جام جهانی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.