کانون هواداران تراکتورسازی پس از دیدار با سایپا تهران طی بیانیه‌ای از هواداران تیمش تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، کانون هواداران تراکتورسازی پس از دیدار با سایپا تهران طی بیانیه‌ای از هواداران تیمش تقدیر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

هواداران تراکتورسازی با حمایت از تیم محبوب خود و تشویق ۹۰ دقیقه‌ای که داشتند روحیه و توان را به بازیکنان تیمشان تقدیم کردند.

یار دوازدهم تراکتورسازی ثابت کرد بدون توجه به نتیجه و جدول رده‌بندی می‌توان فقط از تیم محبوب خود حمایت کرد و هواداران با فریادهای خود در ورزشگاه شهید دستگردی تهران یک پیروزی و ۳ امتیاز دیگر برای سرخ پوشان رقم زدند.

پرشورترین هواداران فوتبال ایران با حضور چندین هزارنفری خود حماسه‌ای ناب رقم زدند و تا آخرین دقیقه از تیم محبوبشان حمایت کردند تا جشنی شیرین در پایتخت نظاره‌گر باشیم.

همان‌طور که یحیی گل محمدی شب گذشته در نشست خبری اعلام کرد تراکتور این پیروزی را مدیون هواداران است و اگر حمایت پرشور هواداران نبود رسیدن به این مهم بسیار دشوار بود.

کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی با تقدیر و تشکر از این حرکت قابل‌تحسین هواداران این پیروزی را به آن‌ها تقدیم می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانیم بهترین‌ها را برای این بهترین هواداران فوتبال رقم زنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.