سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امیدواریم در دیدار با نفت تهران نتیجه خوبی به دست بیاوریم تا روند رو به رشدی را تا انتهای فصل داشته و تیمش در پایان فصل جایگاهی مناسب در جدول رده بندی لیگ‌ برتر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، سید سیروس پورموسوی بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از این دیدار تیمش با نفت تهران اظهار کرد: بازی سختی برابر نفت خواهیم داشت؛ این تیم با وجود تمام مشکلاتی که طی هفته‌های اخیر داشته است، نشان داده تیم قابل احترامی بوده و ما به هیچ وجه این تیم را دست‌ کم نخواهیم گرفت.

وی ادامه داد: در بازی فردا تعداد قابل توجهی از بازیکنان خود را در اختیار نداریم، بنابراین کمی دست ما برای چیدن ترکیب اولیه بسته است اما از بازیکنان جوان و بومی خود غافل نخواهیم شد و سعی می‌کنیم با استفاده از این بازیکنان نتیجه‌ای مناسب به‌دست آوریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیم فولاد خوزستان در انتهای فصل گفت: ما قول سهمیه یا کسب را جام نداده‌ایم اما تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا با استفاده هرچه بیشتر از نیروهای بومی و جوان خود در انتهای فصل در جایگاهی باشیم که دل هواداران خوزستانی از عملکردمان شاد باشد.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید نیز گفت: با چند گزینه در حال مذاکره هستیم؛ به دو بازیکن در پست‌های مهاجم و مدافع میانی نیاز داریم و سعی می‌کنیم، تا انتهای مهلت نقل و انتقالات، بازیکنان موردنظر خود را جذب کنیم.

پورموسوی خاطرنشان کرد: مردم خوزستان نشان داده‌اند که امسال حامی تیم ما هستند؛ هر جلسه تمرین ما حدود ۶۰ دقیقه طول می‌کشد اما من و کادر فنی پس از اتمام تمرین بیش از یک ساعت با هواداران تیم که در تمرین ما حاضر شده‌اند صحبت می‌کنیم و شرایط تیم را برای آنها شرح می‌دهیم؛ آنها نیز در جواب ما از حمایت حداکثری خود تا انتهای فصل می‌گویند که این اتفاقی فوق‌العاده دلگرم‌کننده برای ماست.

وی در مورد مصدومان زیاد تیمش نیز اظهار داشت: مجموعه ما چه کادر پزشکی، چه بدنساز و چه کادرفنی تمام تلاششان را برای سلامت بازیکنان به کار بسته‌اند، اما ما بدشانس بوده‌ایم؛ در بازی با پرسپولیس، عاشوری، والی و زهیوی را به‌دلیل مصدومیت از دست دادیم؛ امیر زلیکانی دچار سرماخوردگی شده است و سینا مریدی نیز در اردوی تیم ملی جوانان دچار مصدومیت شد، همین باعث شده که در ابتدای فصل با مشکل مصدومیت و البته بدشانسی رو به رو باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان گفت: من در این فصل با اعتماد و ایمان کامل به بازیکنان و کادرفنی خود، وارد مسابقات شده ام و بسیار به این تیم خوش‌بین هستم؛ مجموعه فولاد خوزستان امیدوار است در پایان فصل با کسب نتایجی شایسته، پاسخگوی محبت هواداران این تیم باشد که در سرما و گرما دست از حمایت این تیم بر نمی‌دارند.

گفتنی است دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران، روز پنجشنبه ۱۲ مرداد، از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز و به قضاوت آقای حمید حاج‌ملک برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.