مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی،‌ گفت: یحیی گل‌محمدی بعد از ۲ روز حضور در کلاس مربیگری امروز به تبریز بازگشته و عصر در تمرینات شرکت می‌کند.

محمدجواد پاینده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شایعه مطرح شده مبنی بر اینکه احتمال دارد یحیی گل‌محمدی به دلیل برخی مشکلاتی که دارد از تراکتورسازی جدا شود،‌گفت:‌ همه مجموعه باشگاه تلاش می‌کنند تا تیم به بهترین شکل آماده حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر شود. فضای تیم بسیار آرام است اما متاسفانه برخی اخبار و حواشی غیر واقعی علیه تیم مطرح شده که این به دور از اخلاق است. از رسانه‌ها انتظار می‌رود همانطور که همیشه تعامل خوبی داشتند به این روند ادامه دهند و زمینه ایجاد اخبار حاشیه‌ای را فراهم نکنند. یحیی گل‌محمدی برای حضور در کلاس پرولایسنس مربیگری در تهران بوده و امروز وارد تبریز شد و عصر در تمرین شرکت می‌کند.

وی افزود: گل‌محمدی در تمرین شرکت می‌کند. او هیچ مشکلی ندارد و شایعاتی که برای غیبت یک روزه او ساخته شد خیلی عجیب است. شنبه تمرین تیم تعطیل بود و گل‌محمدی فقط دیروز غایب بود. او این دو روز در کلاس مربیگری شرکت کرد که عکس هایش هم در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد. او امروز به تمرین می‌آید و هیچ حاشیه و مشکلی در تیم وجود ندارد اینکه در آستانه یک مسابقه حساس بین دو تیم پر هوادار این مسائل مطرح می‌شود اصلا خوب نیست و این یک رفتار غیر حرفه ای است که متاسفانه از سوی چند رسانه طی روزهای اخیر مشاهده شد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی یادآور شد:‌ عملکرد تیم در بازی اول بازخورد خوبی بین هوادارن تراکتورسازی داشته است. آنها به تیم خود و انگیزه جوانان خیلی امیدوار شدند. برای این تیم خیلی زحمت کشیده شده است. از روز ۲۷ خرداد که تمرینات شروع شده کادرفنی با تمام وجود برای آماده سازی تیم تلاش کرده و امیدواریم که مزد زحمات خود را ببینند. بزرگترهای تیم تلاش می‌کنند تا یک تیم قدرتمند را بسازنند. این امیدواری باعث شده هوادارن شور نشاط خوبی برای مسابقات تیم پیدا کنند و فکر می‌کنم روز پنج‌‌شنبه ورزشگاه پر از هواداران تراکتورسازی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.