بهترین بازیکن فوتبال بانوان گفت: قرارداد مردان با بانوان قابل مقایسه نیست، سقف قرارداد بانوان ۴۵ میلیون تومان است اما همان را هم پرداخت نمی‌کنند.

فروغ موری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: سال‌های قبل فقط یک نفر را انتخاب می‌کردند اما امسال جذابیت بیشتر شد و از بین سه نامزد یک نفر انتخاب شد.

وی افزود: رمانی که نام مرا صدا کردند آنقدر خوشحال شدم که دقایقی مکث کردم. بازیکنان دیگری هم بودند که خوشبختانه من انتخاب شدم. روز گذشته بهترین روز زندگی‌ام بود. البته من انتظار داشتم که این عنوان را کسب کنم چون هم تیم‌مان قهرمان شده بود و هم فکر می‌کنم نسبت به رقیبان آیتم‌های بیشتری برای این عنوان داشتم.

بازیکن ملی‌پوش آینده‌سازان در ادامه در پاسخ به این سوال که ما استعدادهای خوبی در فوتبال بانوان داریم اما متاسفانه مشکلات مالی همیشه در این بخش وجود دارد، تصریح کرد: چون پخش تلویزیونی نداریم اسپانسرها هزینه نمی‌کنند؛‌ البته الان خبرنگاران و عکاسان زیادی فوتبال بانوان را پوشش می‌دهند اما باز هم اسپانسرها تمایلی برای هزینه در بخش بانوان ندارند. در مقایسه با مردان قرارداد ما بسیار ناچیز است که امیدوارم امسال شرایط بهتر شود. دغدغه همه بانوان مسائل مالی است.

مودی در ادامه این مسابقه با بیان اینکه هنوز بخش زیادی از مبلغ قراردادش را نگرفته خاطرنشان کرد: قرارداد من با آینده‌سازان زیاد نبود اما هنوز از آن مبلغ ۷۰ درصد را نگرفته‌ام. چه کسی باور می‌کند؟ بارها این موضوع را گفته‌ایم. سقف بیشترین قرارداد برای بانوان ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان است که همان را فقط شاید یک تیم بتواند پرداخت کند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه امسال قرار است برای کدام تیم به میدان برود، گفت: من از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارم اگر اصفهان تسویه مالی کند و قرارداد خوب ببندد شاید بمانم. از بم هم پیشنهاد داشتم اما هنوز تصمیمی نگرفتم چون تکلیف تیم‌‌ها مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.