کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه همچنان مشکلات ما با نفت لاینحل باقی مانده است، گفت: از تیم سابقم ۹۰ درصد قراردادم را طلبکار هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی گفت: بسیار خرسندم که توانستیم در هفته اول لیگ به یک برد و کسب سه امتیاز دست پیدا کنیم. بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و تلاش زیادی هم کردند تا بتوانند به گل های بیشتری دست پیدا کنند که کمی بدشانس بودیم و اگر شانس با ما یار بود می توانستیم تعداد گل های خود را به چهار برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در برنامه تلویزیونی حضور داشتید و به سرعت خود را به نیمکت پرسپولیس رساندید، گفت: از من دعوت شد تا به سیما بروم من هم قبول کردم اما به سرعت خود را به ورزشگاه رسانده و روی نیمکت نشستم تا اگر لازم بود به تیمم کمک کنم.

وی در خصوص فولاد خوزستان نیز گفت: فولادی ها تیم خوبی هستند. آنها تازه از بدنسازی خارج شده و هنوز بدن های شان سنگین است اما مطمئنم تیم خوبی خواهند شد و در هفته های آتی نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص مطالباتش از نفت تهران گفت: شنیدم این تیم امروز بازی کرده و به پیروزی هم رسیده است به آنها تبریک می گویم اما نمی دانم کی می خواهند پول ما را بدهند اگرچه مدیران شرکت نفت آب پای را روی دست همه ریخته و گفته بودند دیگر تیمداری نمی کنیم اما شاهد حضور نفت در لیگ هفدهم هستیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چقدر از نفت طلبکار است، گفت: من ۹۰ درصد مطالباتم را نگرفتم و نمی دانم به پولم خواهم رسید یا خیر.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات مالی دست از سر فوتبال ما بردارد و همه بازیکنان روزی برسد که دغدغه دریافت طلب شان را از فوتبال نداشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.