کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه همچنان مشکلات ما با نفت لاینحل باقی مانده است، گفت: از تیم سابقم ۹۰ درصد قراردادم را طلبکار هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی گفت: بسیار خرسندم که توانستیم در هفته اول لیگ به یک برد و کسب سه امتیاز دست پیدا کنیم. بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و تلاش زیادی هم کردند تا بتوانند به گل های بیشتری دست پیدا کنند که کمی بدشانس بودیم و اگر شانس با ما یار بود می توانستیم تعداد گل های خود را به چهار برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در برنامه تلویزیونی حضور داشتید و به سرعت خود را به نیمکت پرسپولیس رساندید، گفت: از من دعوت شد تا به سیما بروم من هم قبول کردم اما به سرعت خود را به ورزشگاه رسانده و روی نیمکت نشستم تا اگر لازم بود به تیمم کمک کنم.

وی در خصوص فولاد خوزستان نیز گفت: فولادی ها تیم خوبی هستند. آنها تازه از بدنسازی خارج شده و هنوز بدن های شان سنگین است اما مطمئنم تیم خوبی خواهند شد و در هفته های آتی نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص مطالباتش از نفت تهران گفت: شنیدم این تیم امروز بازی کرده و به پیروزی هم رسیده است به آنها تبریک می گویم اما نمی دانم کی می خواهند پول ما را بدهند اگرچه مدیران شرکت نفت آب پای را روی دست همه ریخته و گفته بودند دیگر تیمداری نمی کنیم اما شاهد حضور نفت در لیگ هفدهم هستیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چقدر از نفت طلبکار است، گفت: من ۹۰ درصد مطالباتم را نگرفتم و نمی دانم به پولم خواهم رسید یا خیر.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات مالی دست از سر فوتبال ما بردارد و همه بازیکنان روزی برسد که دغدغه دریافت طلب شان را از فوتبال نداشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.