هافبک مهاجم تیم فوتبال سپیدرود برای ماندن در این تیم به مدت یک فصل دیگر به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه سپیدرود طی جلساتی که روزهای اخیر با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتند موفق شدند مجوز دریافت ۲ میلیارد پول را از وی گرفته و به این ترتیب طی روزهای آینده مطالبات بازیکنان سپیدرود پرداخت خواهد شد.

میرشهاب مومنی مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرود با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: ما سال گذشته ۶۰ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم وانشاالله طی روزهای آینده با دریافت ۲ میلیارد بقیه مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: البته شورای شهر نیز با پرداخت یک میلیارد تومان به عنوان پاداش به سپیدرود موافقت کرده و باید حساب جدیدی باز کنیم تا آن مبلغ به حساب باشگاه واریز شود.

مومنی تاکید کرد: ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و با قطره چکان پول بازیکنان را دریافت و به آنها پرداخت کردیم. خوشحالم که همه چیز شفاف بوده و بازیکنان به ما اطمینان کامل داشتند و به گفته خود بازیکنان از زمانی که تیم دست هیأت فوتبال افتاد آرامش به سپیدرود بازگشته است.

وی با تاکید بر اینکه علیرضا نظرمحمدی با بازیکنان مدنظرش صحبت می‌کند گفت: با پویا نزهتی برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم و خیلی دیگر از بازیکنان سپیدرود طی روزهای اخیر با باشگاه مذاکره کردند که به احتمال فراوان قرارداد آنها تمدید خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.