مدیرعامل گسترش فولاد، گفت: خیلی از تیم‌ها برای جذب هافبک تیم‌مان ابراز تمایل کرده‌اند در حالی که او با ما قرارداد دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هوشنگ نصیرزاده در خصوص برنامه‌های گسترش فولاد، گفت: بوناچیچ سرمربی جدید گسترش دوشنبه به تبریز می‌آید و تا پنج‌شنبه نقاط ضعف باشگاه را بررسی می‌کنیم ضمن اینکه ۱۵ بازیکن با ما قرارداد دارند یعنی آنها را در اختیار داریم و فقط باید کمبودها را در خطوط سه‌گانه بررسی کنیم و بازیکنانی که پیشنهاد می‌شوند را ارزیابی کرده و سپس تصمیم نهایی را بگیریم.

وی در مورد شجاعیان، گفت: شجاعیان با ما قرارداد دارد و هر جا می‌خواهد برود باید موافقت ما را کسب کند. او می‌تواند با تیم‌های خواهانش صحبت کند اما باید بدانند با ما قرارداد دارد و قراردادش نیز معتبر است. خیلی‌ها برای این بازیکن ابراز تمایل کردند اما تا جدی نشود مهم نیست هر چند که یکی از درآمد باشگاه‌ها از طریق فروش بازیکنان است و اگر متقاعد شویم در خصوص برخی بازیکنان رضایت می‌دهیم.

نصیرزاده در مورد خسوس دروازه‌بان برزیلی این تیم، گفت: او بخشی از قراردادش را گرفته و در حال حاضر به مرخصی رفته و برمی‌گردد ضمن اینکه این بازیکن هم در بین آن ۱۵ بازیکنی است که با ما قرارداد دارد.

مدیرعامل گسترش در مورد اینکه چطور شد که سر از مدیرعاملی این باشگاه درآورد، گفت: این سؤال را از ۱۵ مدیرعامل دیگر هم می‌پرسید؟! من ۱۸ سال کارم تدریس است که هیچ کدام از آنها رسانه‌ای نشد و مشاوره بسیاری از مدیرعاملان باشگاه‌ها بودم.

وی در مورد شرایط گسترش، گفت: جزو تیم‌های با امکانات و حرفه‌ای ایران هستیم وجزو معدود باشگاه‌های جهان که خطوط هواپیمایی داریم. ضمن اینکه طی روزهای آینده قرار است ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای راستی‌آزمایی به باشگاه ما می‌آید تا یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای ایران باقی بمانیم.

نصیرزاده در مورد اینکه آیا نمی‌خواهد برای گسترش بمب بترکاند، گفت: یکی از اشتباهات یارگیری این است که تیم را پر از ستاره می‌کنند و این می‌شود استیل آذین و یا پرسپولیس چند سال قبل. بلکه باید جوانانی را به خدمت گرفت که به خوبی می‌دوند و یکی، دو بازیکن را هم به عنوان بزرگتر در کنار آنها قرار داد.

وی با بیان اینکه هیچ پرونده انضباطی داخلی و خارجی نداریم یادآور شد: قرارداد را به ریال بستیم و در آن قید کردیم که در صورتی که طرفین از هم شکایت داشته باشند این موضوع باید در فدراسیون فوتبال ایران حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.