کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه می توانستیم در نیمه اول به پیکان گل بزنیم گفت: مستحق پیروزی بودیم و توانستیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر پیکان گفت: بعد از شکستی که مقابل نفت آبادان متحمل شدیم و سه امتیاز حساس را از دست دادیم، هدفمان پیروزی برابر پیکان بود که به آن دست یافتیم.

بیرانوند اظهار داشت: ما در نیمه اول هم می توانستیم یک گل به پیکان بزنیم که کمی بدشانس بودیم اما در نیمه دوم با فشار زیادی که بر روی دروازه پیکان آوردیم، توانستیم به دو گل رسیده و سه امتیاز بازی را کسب کردیم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

وی در خصوص درگیری های اواخر بازی بین بازیکنان دو تیم گفت: متاسفانه بازیکن پیکان رفتار خوبی از خود نشان نداد و شاید گل دوم باعث شده بود که او کنترل خود را از دست بدهد که همین مسئله باعث شد حرکت غیرورزشی انجام دهد و عامل اصلی درگیری بین بازیکنان دو تیم شود.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که در یکی دو صحنه نیز با منشا درگیری پیدا کردید گفت: منشا بازیکن خوبی است و مرتب به دنبال این بود که مرا شارژ کند و بتواند از اشتباه من استفاده کرده و گلی را به ثمر برساند که همین مسئله باعث شد درگیری خیلی طبیعی بین ما به وجود بیاید، اما چون زبان خارجی بلد نبودم نمی توانستم به او بگویم که آرامتر بازی کند.

دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که هفته آینده مقابل الریان قطر چه نتیجه ای کسب خواهید کرد اظهار داشت: وقتی که در تیم های دیگر بازی می کردم با هر پیروزی، چند روز خوشحال بودیم اما در پرسپولیس تنها چند ساعت می توانیم برای پیروزی مقابل حریف شاد باشیم و باید این شادی را فراموش کرده و به فکر دیدار بعدی باشیم. برد مقابل پیکان برای ما تمام شده و از فردا باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا بتوانیم دوشنبه آینده مقابل الریان قطر که در بازی رفت سه گل از آن دریافت کردیم نتیجه خوبی کسب کرده که هم این تیم را شکست داده و هم دل هواداران را شاد کنیم تا بتوانیم موقعیت خودمان را برای صعود به دور دوم بهتر کنیم.

بیرانوند در پایان و در خصوص پیروزی های اخیر تیم ملی ایران نیز گفت: بردهای ما گواه این است که نتایج خوبی کسب کرده و گام به گام به جام جهانی نزدیک می شویم و ان شاءالله در خردادماه یک عیدی خوب به مردم ایران خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.