هافبک پیکان با بیان اینکه داور در دقایق پایانی با اشتباهاتش نتیجه بازی را عوض کرد گفت: مستحق شکست نبودیم و می توانستیم به یک امتیاز دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حمودی پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس گفت: نیمه اول کاملاً بر بازی مسلط بودیم و حتی می توانستیم به یک گل هم دست پیدا کنیم اما بدشانس بودیم و شاید اگر در همان نیمه اول به گل می رسیدیم نتیجه در پایان به شکل دیگری رقم می خورد.

وی تأکید کرد: پس از گل اول پرسپولیس، بازی کاملا در اختیار ما بود و حملات زیادی روی دروازه قرمزپوشان داشتیم و امیدوار بودیم که به تساوی دست یابیم، اما اشتباهات داوری بر روی اعصاب بازیکنان ما تأثیر زیادی داشت و به نظر من نتیجه بازی را عوض کرد.

حمودی در خصوص درگیری بازیکنان دو تیم در لحظات پایانی گفت: فشار عصبی زیادی روی بازیکنان ما بود و همین مسئله باعث شد تا یکی از بازیکنان ما تمرکز خود را از دست بدهد و آن اتفاق ناخوشایند رقم خورده و بین بازیکنان برای چند لحظه درگیری به وجود بیاید.

مدافع پیکان خاطرنشان کرد: مستحق شکست نبودیم و حتی می توانستیم به یک امتیاز نیز دست پیدا کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: هنوز چهار بازی تا پایان فصل باقی مانده و امیدواریم بتوانیم با نتایج خوبی که کسب می کنیم سهمیه آسیایی را نیز برای فصل بعد لیگ قهرمانان به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.