یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال بین دو تیم گیتی پسند و تاسیسات دریایی در حال برگزاری است که با حواشی از جمله آمدن سرمربی تیم ملی فوتسال به اصفهان همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و چهارم بین دو تیم گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی در حال برگزاری است که این بازی با حواشی نیز همراه بوده است.

* تنها یکی از درب‌های سالن پیروزی اصفهان برای این بازی باز بود که از همین رو خبرنگاران و مهمانان با مشکل وارد محل برگزاری بازی شدند؛ مهدی امینی دروازه‌بان جوان سپاهان نیز که طبق سنوات قبل و به واسطه دوستی با سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی پسند قصد ورود به ورزشگاه داشت، با مشکل روبرو شد.

* به دلیل حساسیت بالای این بازی استقبال خوبی از این مسابقه صورت گرفته است و هواداران تیم سپاهان نیز با حضور در ورزشگاه با پیراهن‌های زرد رنگ در حال تشویق گیتی پسند هستند.

* هواداران حاضر در ورزشگاه مهدی امینی دروازه‌بان جوان سپاهان را تشویق کردند.

* کریم قنبری مربی تیم سپاهان اصفهان نیز با حضور در ورزشگاه این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند.

* وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند که در بازی قبلی اخراج شده بود، اجازه حضور در نیمکت تأسیسات دریایی را ندارد و به همین دلیل به جایگاه رفت.

* منوچهر نظری رئیس دپارتمان داوری فوتبال و محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران نیز این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.