کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع پرسپولیس پیش از دیدا با الهلال عربستان گفت: پیش از این الهلال را به همراه ذوب آهن دوبار شکست دادم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۱۸:۳۰ در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط میزبان الهلال عربستان است.

حسین ماهینی در مصاحبه با شبکه عمان اسپورت گفت: ابتدا از تمام مردم و مسئولان عمان به خاطر شرایط خوبی که در مسقط برای ما فراهم کردند تقدیر و تشکر می‌کنم. پیش از این نیز به مسقط به همراه تیم ملی برای برگزاری اردو آماده بودم و به قول آقای برانکو ما به صورت اتفاقی مسقط را برای میزبانی انتخاب نکردیم.

وی افزود: شرایط خوبی را در لیگ ایران داریم و اکنون با ۵۰ امتیاز در صدر هستیم و می‌خواهیم این راه را ادامه دهیم تا به قهرمانی برسیم. در لیگ قهرمانان نیز امیدواریم همین مسیر را ادامه دهیم.

ماهینی در پایان گفت: من پیش از این دو بار به همراه ذوب آهن مقابل الهلال عربستان قرار گرفتم و در هر دو بازی رفت و برگشت موفق شدیم این تیم را با نتیجه یک صفر شکست دهیم و در همان سال نایب قهرمانان آسیا شدیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )