بیست و یکمین هفته لیگ برتر فوتسال با تقابل تیم‌های اول و آخر جدول رده‌بندی لیگ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس٬ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا پنج شنبه چهاردهم بهمن ماه وارد هفته بیست و یکم خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری فردا و پس فردا برای بهبود موقعیت خود در جدول رده بندی ۷ مسابقه مهم در شهرهای مختلف برگزار خواهند کرد.

دیدار حفاری اهواز رده پنجمی و آذرخش سرخون بندر عباس که قرار بود از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه برگزار شود به ساعت ۱۵ همان روز تغییر پیدا کرد و شرکت ملی حفاری ایران میهمان آذرخش بندرعباس رده دوازدهمی است اما بقیه دیدارهای این هفته ساعت ۱۶ روز جمعه پانزدهم بهمن ماه برگزار می شود که طی آن یاسین پیشرو قم که با ۲۹ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته میزبان دبیری تبریز خواهد بود که با ۱۴ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. همچنین مس سونگون ورزقان که با ۴۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد میزبان شاگردان وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی که با ۴۱ امتیاز در مکان چهارم قرار دارد خواهد رفت.

در ادامه شهرداری ساوه که بازی هفته قبل را با پیروزی پشت سر گذاشته میزبان شهروند ساری است و مقاومت البرز هم میهمان فرش آرا خواهد بود. همچنین طرح و توسعه الوند که در بازی رفت شکست سنگین ۷ بر یک را مقابل ارژن فارس تجربه کرده میزبان این تیم شیرازی است.

تنها دیداری که در تهران برگزار می‌شود تقابل سر و ته جدول است. دانشگاه آزاد که با ۴ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد از تیم پر قدرت گیتی پسند اصفهان که با ۵۰ امتیار در صدر جدول یکه تازی می کند میزبانی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.