مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: امیر قلعه نویی به من گفت که سروش رفیعی دلش با پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا افتخاری در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: با بازیکنانی که منصوریان به من معرفی کرد، مذاکره کردیم ولی نتوانستیم آنها را بیاوریم. نمی توانیم زوری بازیکن بیاوریم.

وی افزود: برای سروش رفیعی هم صحبت کردیم. قلعه نویی به من گفت دل سروش پرسپولیس است. نمی توانستیم او را زوری بیاوریم. باید بازیکنی بیاوریم که دلش با استقلال باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: با شهباززاده هم صحبت کردم که گفت باید به ترکیه بروم و با باشگاه صحبت کنم تا رضایتنامه بگیرم. هنوز پاسخی به ما نداده است.

افتخاری ادامه داد: گزینه بعدی ما آندرانیک تیموریان است که هم با مدیرعامل ماشین سازی و سرمربی تیم صحبت کردم. آنها شرط تعویض بازیکن را گذاشته اند. ما منتظریم لیست خروجی باشگاه را از منصوریان بگیریم. آندو برای حضور در استقلال مصمم است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: یک گزینه خارجی دیگر هم مدنظر داریم که اسمش را نمی گویم که فضا به هم نریزد. اگر این بازیکن رضایت باشگاهش را بگیرد، با او قرارداد امضا می کنیم. اجازه بدهید اسمش را نبریم.

افتخاری در خصوص لیست خروجی استقلال تاکید کرد: ما امشب با آقای منصوریان جلسه ای داریم و راجع به بازیکنان خروجی تصمیم بگیریم. فرصت زیادی نداریم. باید زودتر تیم را ببندیم و به کنفدراسیون فوتبال این هفته اعلام کنیم. در لیستی که باید به ای اف سی بدهیم حتی اسم روزبه چشمی هم نیست.

وی با اشاره به نیم فصل اول لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در چهار هفته ابتدایی لیگ نبودم که استقلال امتیازات بدی را از دست داد. از زمانی که من آمدم استقلال در لیگ یک باخت داشته است. پرسپولیس هم یک باخت داشته. نمی توان گفت نتایج تیم ما بد بوده. هرچند نتایج ما عالی هم نبوده است. بازیکنان کلیدی ما مصدوم شدند و تیم لطمه خورد. آنها به تدریج به تیم اضافه می شوند. اگر تمام بازیکنان برگردند، شرایط تیم دگرگون می شود. این اتفاق در بازی با سپاهان رخ داد. مطمئنم در بازی برگشت شرایط عوض می شود. اگر دو بازیکنی که دنبالش هستیم جذب کنیم، تیم ما مشکل خاصی ندارد.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.