سرمربی ایتالیایی و موفق چلسی از این که فوتبال حرفه‌ای چینی‌ها ارقام نجومی بابت یکسری بازیکنان هزینه کرده و پیشنهاد می‌دهد، اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آنتونیو کونته از این که می‌بیند چینی‌ها به فوتبال جهان هجوم آورده و با ارقام سرسام‌آور و باورنکردنی، تلاش برای جذب فوق‌ستاره‌ها می‌کنند،انتقاد کرده است.

وی وقتی دید چطور تیم چینی شانگهای، اسکار بازیکن برزیلی‌اش را در ازای ۷۰ میلیون یورو خریداری کرد و بعد کارلوس توز، نیز اواخر هفته قبل با رقمی اعجاب انگیز جذب شانگهای شن‌هوا شد، از این وضعیت ابراز تاسف کرد.

کونته یک روز بعد از آنکه فاش یک تیم چینی به کریستیانو رونالدو، پیشنهاد ۳۰۰ میلیونیی داده، ابراز کرد: تلاش می‌کنم این موارد را باور نکنم.چون از رقم کلانی حرف می‌زنیم که صحیح نیستند.

وی با اشاره به پیشنهاد باونکردنی رونالدو افزود:من آخرین قرارداد امضاشده چینی‌ها یعنی کارلوس توز را زیر نظرداشتم.فکر می‌کنم از رقم بسیار بسیار زیادی حرف می‌زنیم. این مدل از پیشنهادات، باور نکردنی هستند. از آن سو برای بازیکنان هم سخت است که پاسخ منفی بدهد.به هرحال آنچه برای توز اتفاق افتاد و یا به رونالدو پیشنهاد شد، فکر نکنم درست باشد. من که از این وضعیت رضایت ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.