بازیکن سابق بارسلونا، مدافع چپ تاتنهام را سرسخت ترین بازیکنی می نامد که تا به حال مقابلش بازی کرده است و معتقد است حریفان در لیگ برتر از لالیگای اسپانیا قدرتمندتر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «پدرو رودریگز» بازیکن تیم فوتبال چلسی، «دنی رز» را سرسخت ترین حریفی می داند که در لیگ برتر با او رو به رو شده است.

بازیکن سابق بارسلونا پس از شروعی کم فروغ در فوتبال انگلستان دوباره خود را پیدا کرده است و در سیستم ۳-۴-۳ چلسی تحت هدایت «آنتونیو کونته» به یک بازیکن کلیدی تبدیل شده است.

پدرو تا به اینجای فصل چهار گل به ثمر رسانده است و در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل تاتنهام موفق شد تا با یک شوت از فاصله ۲۲ متری دروازه حریف را باز کند.

این بازیکن ۲۹ ساله در مصاحبه اش با «تلگراف» درباره تجربه های خود از لیگ برتر صحبت کرد. وی در این مصاحبه فاش کرد که دنی رز دفاع چپ تاتنهام وی را بیش از هر بازیکنی شگفت زده کرده است و به او نمره بسیار بالایی می دهد.

وی که ۱۲ بازی عضوی از ترکیب اصلی چلسی بوده است در این باره گفت: برای من اتفاق تازه ای نیست اما در این لیگ کار دشواری است. اینجا متفاوت است. در بارسلونا در اکثر بازی ها بردن امری طبیعی و گاهی خیلی ساده بود. ولی لیگ برتر به شدت رقابتی و قوی است و به همین دلیل کسب ۱۱ پیروزی دستاورد برجسته ای است. رکورد ۱۴ برد است، درسته؟ فقط سه پیروزی دیگر (قبل از اینکه آنها مقابل بورنموث پیروز شوند)، اما این دشوار خواهد بود. رسیدن به این رکورد هدف بسیار خوبی است.

وی همچنین افزود: در اسپانیا این قضیه خیلی متفاوت بود. بارسا همیشه فرصت های زیادی برای بردن بازی ها داشت، که این اتفاق در انگلیس خیلی متفاوت است زیرا حریفان بزرگتر هستند. شما می توانید این را هفته به هفته ببینید که یک تیم از صدر جدول به یک تیم قعرنشین می بازد چون که هر تیمی خیلی خوب است و رقابت خیلی دشوار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.