مهاجم لهستانی «باواریایی ها» از اینکه در پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل لایپزیگ نتواسته بود بیش از یک گل بزند، دلخور شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ چهارشنبه شب موفق شد در ورزشگاه خانگی اش آر بی لایپزیگ را با گل های «تیاگو آلکانترا»، «ژابی آلونسو» و «روبرت لواندوفسکی» با نتیجه سه بر صفر شکست دهد تا «کارلو آنچلوتی» سرمربی این تیم نمایش شاگردانش را در نیمه اول این دیدار، بی نقص تلقی کند.

لایپزیگ در این دیدار با اخراج «امیل فورسبرگ» در دقیقه ۳۰ بازی، ده نفره شد و لواندوفسکی احساس می کند وی در نیمه دوم باید گل های بیشتری به ثمر می رساند.

این مهاجم لهستانی به وب سایت رسمی بوندسلیگا گفت: کمی دلخورم زیرا حداقل می توانستم یک یا دو گل دیگر بزنم، اما فوتبال همین است. بازی ما در نیمه اول عالی بود، لایپزیگ واقعاً فقط یکبار فرصت گلزنی داشت.

گل لواندوفسکی در این دیدار، دوازدهمین گل فصلش بود و تا به حال در آلمان ۱۳۳ گل به ثمر رسانده است تا در جدول گلزنان تاریخ بوندسلیگا در کنار «جیووانی البر» قرار بگیرد.

«کلودیو پیزارو» مهاجم سابق بایرن مونیخ با ۱۸۶ گل زده، تنها بازیکن خارجی است که در بوندسلیگا بیش از لواندوفسکی گل زده است.

این برد فاصله بایرن مونیخ را با نزدیک ترین رقیب همیشگی خود و تیم سابق لواندوفسکی یعنی دورتمند به ۱۲ امتیاز می رساند.

وی گفت: ۱۲ امتیاز برای جبران کردن دشوار است. ولی همیشه باید هوشیار باشیم. دورتمند همیشه خطرناک است و تلاش می کند تا این فاصله را کم کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.