بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت:‌ما در فدراسیون هیچ کسی را نداریم که از حق‌مان دفاع کند تا مثلا یک روز بازی ما را عقب بیندازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدحسین مرادمند بعد از شکست پدیده مقابل استقلال گفت: ما نیمه اول خوب بازی کردیم ولی بدنمان تحلیل رفت. فکر می‌کنم پدیده در فدراسیون بی‌کس است و هیچ کسی را ندارد که از حقش دفاع کند. بچه‌ها در نیمه دوم افت بدنی کرده بودند چون به خاطر بازی با پرسپولیس خیلی خسته بودیم. ولی به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و مبارکشان باشد.

وی افزود: ما بی‌کس هستیم چون حداقل یک روز بازی‌مان می‌شد به تعویق بیفتد. در این فدراسیون هر اتفاقی می‌افتد ولی یکسری از حرف‌ها را نمی‌شود زد و خودتان هم می‌دانید که اصلا به فکر تیم‌های شهرستانی نیستم. ما نمی‌توانیم پشت کار را صاف کنیم ولی یک عده می‌توانند. ولی من نمی‌توانم خیلی مستقیم همه حرف‌ها را به شما بزنم.

مرادمند تاکید کرد: من بازی گذشته محروم بودم و امروز وقتی به بازیکنان می‌گفتم چرا در زمین نمی‌دوید، می‌گفتند جان نداریم. ما تیمی پرمهره نیستیم که مثل استقلال ستاره بیرون بگذاریم و اتفاقی نیفتد.

وی در خصوص اینکه در محوطه جریمه استقلال با دست توپ را لمس کرد،‌ گفت: توپ به دست من خورد ولی چون فاصله من و کاوه رضایی کم بود پنالتی نبود. اتفاقا رضایی به من گفت پنالتی شد ولی به او گفتم که فاصله کم بود. حالا باید فیلم بازی را هم ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.