سرمربی سایپا با بیان اینکه تیمش درچند بازی با بدشانسی امتیاز از دست داده، گفت: پیکان خوش شانس بوده که در برخی بازی‌هایش در لحظات پایانی تساوی و شکست را با پیروزی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار برابر پیکان از هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: فردا یک بازی خانگی پیش رو داریم و با توجه به اینکه در جدول جایگاه مناسب و شایسته ای را که باید داشته باشیم به دست نیاورده ایم محکوم به برد هستیم. ما به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم اگرچه به نظر من ارزش پیروزی فردا برای ما ۶ امتیاز است.

سرمربی سایپا تهران تاکید کرد: مثل هفته گذشته هنوز مشکلات ما پابرجاست و با توجه به اینکه ۶ بازیکن مصدوم در اختیار ماست باید باز هم از جوانان مان استفاده کنیم اگرچه آنها در بازی قبل عملکرد قابل قبولی داشتند اما کار برای ما سخت است و باید بازی حساسی را برابر پیکانی انجام دهیم که از نظر من آنها خوش شانس هستند زیرا آنها در برخی از بازی هایش در دقایق پایانی شکست و تساوی را با پیروزی عوض کرده اند.

فرکی در ادامه خاطرنشان کرد: هنوزم اعتقادم بر این است که به نتایج مطلوب دست پیدا نکردیم آن هم به دلیل آن است که نیمی از تیم ما مصدوم هستند و ما در دیدار گذشته از بازیکنان ملی پوش تیم جوانان مان استفاده کردیم اما توانستیم با همان ها هم به پیروزی برسیم.

وی تصریح کرد: در اینکه برخی از بازیکنان ما عملکرد قابل قبولی نداشته اند شکی نیست اما موقعیت های زیادی را از دست داده اند جای حرفی باقی نمی ماند که باید با تمرینات بیشتر و تمرینات دقیق و منظم تر مشکلات مان را برطرف کنیم تا بتوانیم در آینده و از بازی هایی که پیش روی ماست امتیازات لازم را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استعفای شما تاثیری در روحیه بازیکنان شما داشته است یا خیر گفت: نمی دانم در این خصوص چه بگویم اما بازیکنان باید انگیزه لازم را داشته باشند و بدانند که هر بازی باید موفق باشند. با توجه به شرایط روحی نامناسبی که بازیکنان ما دارند باید آنها را از این حالت خارج کنیم تا بتوانیم در هفته های آینده به موفقیت دست پیدا کنیم.

سرمربی سایپا تهران در پایان و در پاسخ به این پرسش که برای این دیدار چند مصدوم دارید، گفت: الساندرو، مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی بدرلو، قلی زاده و خالقی مصدومان ما هستند که امیدوارم هر چه زودتر به سلامتی کامل دست پیدا کرده و ما را در دیدارهای آینده یاری کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.