مربی سابق استقلال گفت: جام حذفی فرمول خاص خودش را دارد و تیم هایی که با این فرمول آشنایی داشته باشند، شانس موفقیت در جام حذفی را دارند.

مجید صالح در گفتگو با مهر در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان در جام حذفی اظهار داشت: استقلال تیمی است که می توان به آن لقب «جام حذفی باز» داد. این تیم در تمام دوران حیاتش نشان داده که قواعد بازی در جام حذفی را بلد است. برای همین است که این تیم پر افتخارترین تیم ایران در جام حذفی است.

صالح گفت: گرچه شاگردان منصوریان در مرحله قبلی به سختی از سد تیم مس کرمان گذشتند، اما همین که این تیم توانست یک مرحله دیگر صعود کند جای خوشبختی دارد. در جام حذفی تنها بردن و صعود کردن مهم است نه نحوه و کیفیت پیروزی بر حریفان. چرا که در این نوع دیدارها هر تیمی شانس بردن دارد. حتی ضعیف ترین تیم‌ها برابر قوی‌ترین تیم‌ها. مصداق بارز این صحبت من هم پیروزی تیم قشقایی بر پرسپولیس است.

وی افزود: دیدار استقلال و صبا می‌تواند هم جذابیت داشته باشد و هم حساسیت. بهرحال صمد مرفاوی از خانواده استقلال است. او هم بازیکن استقلال بوده و هم سرمربی این تیم. قطعا این موضوع به مرفاوی یکسری انگیزه خاص برای بازی با استقلال می‌دهد و این انگیزه ها می‌تواند از سوی کادر فنی به بازیکنان سرایت کند.

مربی سابق استقلال اضافه کرد: البته این بازی می تواند تا حدود زیادی تحت تاثیر درگذشت مرحوم پورحیدری قرار داشته باشد و در یک فضای احساسی دنبال شود. اما به طور کلی به نظرم این بازی را می توان حساس ترین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دانست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.