پس از باخت شب گذشته شیاطین‌سرخ مقابل فنرباغچه مورینیو به انتقاد از بازیکنانش اشاره کرد و گفت: تیمی‌ پیروز خواهد شد که تلاش کند. آنها مستحق پیروزی بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در دیدار چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا منچستریونایتد به مصاف فنرباغچه ترکیه رفت.

این دیدار در حالی برگزار شد که یونایتدی‌ها با تساوی مقابل برنلی نیازمند پیروزی بودند. آنها از ۷ مسابقه‌ اخیر خود تنها در ۲ بازی پیروز شدند.

شاگردان مورینیو پس از نود دقیقه تلاش در ترکیه ۲ بر ۱ به میزبان بازی را واگذار کردند تا تیم پرافتخار منچستر در بحرانی عظیم فرو رود.

آقای خاص پس از دیدار از بی‌انگیزگی بازیکنانش سخن گفت و اظهار داشت: فرق بین ما و فنرباغچه در انگیزه بود. آنها انگار در فینال لیگ قهرمانان بازی می‌کردند و ما در دیداری دوستانه در تابستان. این یک حقیقت است که در فوتبال تیمی پیروز خواهد که تلاش کند و مسئولیت‌پذیر باشد.

وی ادامه داد: وقتی تیم تو کمتر از ۲ دقیقه گل می‌خورد یعنی مشکلات فراوان دارد. یعنی از نه از لحاظ جسمانی نه روحی آماده نیست. چنین تیمی مترکز نیست و بازنده خواهد بود.

شیاطین‌سرخ در دیدار مقابل چلسی ۳۰ ثانیه و در مقابل فنرباغچه ۶۵ ثانیه احتیاج داشتند که گل بخوردند.

ژوزه پرتغالی به انتقاد از شاگردانش پرداخت و گفت: آنها مستحق پیروزی بودند. فوتبال فقط به معنای خوب بازی کردن نیست. فوتبال تلاش می‌خواهد و مسئولیت‌پذیری. باید تا دقیقه ۹۰ تلاش کنی اگر می‌خواهی پیروز میدان باشی.

مربی سابق چلسی تصریح کرد: تنها نکته خوب بازی گل‌زنی رونی بود.

کاپیتان انگلیس و منچستریونایتد پس از ۱۴ بازی تنها ۲ گل به ثمر رسانده که نشان می‌دهد چقدر این اسطوره یونایتد از دوران اوج خود فاصله گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.