مهاجم استقلال تهران با بیان اینکه موقعیت های زیادی را مقابل مس کرمان از دست دادیم گفت: علت اصلی این مسئله خستگی ناشی از دیدار برابر فولاد خوزستان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر انصاری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل مس کرمان از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور گفت: برخلاف اینکه گفته می شود ما خوب بازی نکردیم اما معتقدم بازی خوبی از خود نشان دادیم و پیروزی یک بر صفر برابر مس کرمان گواه صحبت من است.

وی گفت: یکی از علت هایی که نتواستیم آن بازی همیشگی خود را مقابل مس انجام دهیم خستگی ناشی از دیدار برابر فولاد خوزستان بود که زمان کافی برای استراحت نداشتیم و نتوانستیم بازی خوبی را از خود ارائه دهیم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید به فینال جام جام حذفی راه پیدا کنید گفت: راه دشواری را در یپیش داریم ولی اعتقاد دارم با تلاشی که انجام می دهیم می توانیم به قهرمانی جام حذفی برسیم.

جابر انصاری در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا در لیگ برتر امیدی برای قهرمانی دارید یا خیر افزود: تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده و هنوز نمی توان از الان به صراحت گفت که چه تیمی قهرمان می شود و همه تیم ها در تلاشند تا بتوانند لیگ را با موفقیت و در نهایت با قهرمانی به پایان برسانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.