هافبک استقلال با بیان اینکه انگیزه بالایی برای بازگشت به زمین دارم گفت: با تمرینات منظمی که انجام می دهم و تلاش شبانه روزی کادر پزشکی بزودی برخواهم گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی که چند ماهی است به خاطر جراحی دور از میادین است پس از پیروزی استقلال برابر مس کرمان از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور گفت: همبازیان من بازی خوبی را از خود مقابل مس کرمان ارائه دادند و توانستند در دقایق پایانی وقت های اضافه پیروزی دلچسبی را به دست بیاورند.

وی ادامه اداد: یکی از علت هایی که استقلال نتوانست در طول ۹۰ دقیقه به گل برسد خستگی ناشی از دیدار برابر فولاد خوزستان بود و زمان کوتاهی که بین این بازی و جام حذفی وجود داشت اما سرمربی تیم با تعویض هایی که انجام داد توانست بر بازی مسلط شود و در دقیاقی که همه انتظار ضیافت پنالتی را داشتند به گل برسیم.

هافبک استقلال تهران در پاسخ به این پاسخ به این پرسش که آیا به آمادگی کامل رسیده اید تا بتوانیم در لیگ، استقلال را همراهی کنی گفت: برای بازی در استقلال لحظه شماری می کنم و باید از کادر پزشکی استقلال تشکر کنم که تلاش شبانه روزی برای آمادگی من از خود انجام دادند و من هم انگیزه بالایی برای بازگشت دوباره به میدان را دارم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم برای تیم محبوبم استقلال بازی کنم.

روزبه چشمی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای سختی را در دوران مصدومیت سپری کردم و امیدوارم بازگشت موثری برای استقلال داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.