کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتسال بانوان کارای شیراز با اعتراض به داوری گفت: در یک بازی نزدیک سوت داوری می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزرای فارس، درباره شکست ۲ بر یک تیمش مقابل شهرداری رشت گفت: ضمن احترامی که برای تیم رشت قائل هستم، اما ما در این دیدار مستحق باخت نبودیم. من به داوری به شدت اعتراض دارم و حریف از دقیقه ۱۰ به بعد ۵ خطا داشت و داور می‌توانست پنالتی بگیرد و نگرفت.

وی افزود: بازی تیم‌ها بسیار بهم نزدیک بود و سوت داور می‌توانست نتیجه را تغییر بدهد. من اصلا انتظار باخت نداشتم. البته این نکته را بگویم تیم کارا از لیگ دسته دو آمده و انتظار بازی قدرتمند مقابل تیم‌های پرمهره ملی نداریم. ما حتی فرصت بدنسازی نداشتیم و از این نظر عقب هستیم، اما از بازیکنان راضی هستم. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و زمان بیشتری برای آمادگی نیاز داریم. باید صبور بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کارای شیراز در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به پایین بودن میانگین سن بازیکنانش خاطرنشان کرد: ۷-۶ توپ به دروازه حریف زدیم و آنها در نیمه دوم فقط ۳ توپ به سمت ما شوت کردند. اگر بازیکنانم دقت می‌کردند ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. میانگین سنی بازیکنان ما ۲۱ سال است و ۵-۴ بازیکن ۱۵ ساله داریم و شعار من جوانگرایی است. بازیکنان ۱۵ ساله ما گلزنی هم می‌کنند و دکور نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.