سرمربی تیم فوتسال بانوان کارای شیراز با اعتراض به داوری گفت: در یک بازی نزدیک سوت داوری می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزرای فارس، درباره شکست ۲ بر یک تیمش مقابل شهرداری رشت گفت: ضمن احترامی که برای تیم رشت قائل هستم، اما ما در این دیدار مستحق باخت نبودیم. من به داوری به شدت اعتراض دارم و حریف از دقیقه ۱۰ به بعد ۵ خطا داشت و داور می‌توانست پنالتی بگیرد و نگرفت.

وی افزود: بازی تیم‌ها بسیار بهم نزدیک بود و سوت داور می‌توانست نتیجه را تغییر بدهد. من اصلا انتظار باخت نداشتم. البته این نکته را بگویم تیم کارا از لیگ دسته دو آمده و انتظار بازی قدرتمند مقابل تیم‌های پرمهره ملی نداریم. ما حتی فرصت بدنسازی نداشتیم و از این نظر عقب هستیم، اما از بازیکنان راضی هستم. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و زمان بیشتری برای آمادگی نیاز داریم. باید صبور بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کارای شیراز در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به پایین بودن میانگین سن بازیکنانش خاطرنشان کرد: ۷-۶ توپ به دروازه حریف زدیم و آنها در نیمه دوم فقط ۳ توپ به سمت ما شوت کردند. اگر بازیکنانم دقت می‌کردند ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. میانگین سنی بازیکنان ما ۲۱ سال است و ۵-۴ بازیکن ۱۵ ساله داریم و شعار من جوانگرایی است. بازیکنان ۱۵ ساله ما گلزنی هم می‌کنند و دکور نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.