مربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، گفت: هدف ما صعود به جام جهانی نبوده است بلکه از ابتدای کارمان فقط به فکر کسب مقام قهرمانی آسیا بوده‌ایم.

کورش برمک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی دو بر صفر تیم ملی جوانان مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی گفت: جا دارد این برد شیرین را به جامعه فوتبال و افرادی که برای این تیم زحمت کشیدند تبریک بگویم. کادر فنی، مسئولان، بازیکنان، مربیان پایه و خانواده بازیکنان زحمت زیادی کشیده‌اند و برای موفقیت این تیم خیلی تلاش کردند. این برد را به ملت شریف ایران تقدیم می‌کنیم و امیدواریم کمی باعث شادی دل آنها شده باشیم.

وی افزود: ۲۲ ماه تلاش کردیم و زحمت کشیدیم تا به جایگاهی برسیم که اکنون در آن قرار داریم. البته هدف ما از ابتدای کار صعود به جام جهانی نبود بلکه فقط به قهرمانی آسیا فکر می‌کردیم. براساس قهرمانی آسیا برنامه‌ریزی کردیم و اکنون هم هیچ چیز را تمام شده نمی‌دانیم.

مربی تیم ملی جوانان اظهار داشت: بازیکنان بعد از بازی به خاطر صعود به جام جهانی شادی کردند اما این مسئله تمام شده و حالا باید به فکر بازی با عربستان باشیم. عربستان تیم بسیار قدرتمندی است و امسال کیفیت زیادی از خود به نمایش گذاشته است. ما به دنبال قهرمانی هستیم و در این راستا دو فینال را پیش رو داریم. امیدوارم روز پنجشنبه بتوانیم عربستان را شکست دهیم.

برمک در ادامه یادآور شد: مسئولان باید به تیم‌های پایه اهمیت زیادی بدهند. این بازیکنان‌آینده‌های فوتبال ایران هستند و هرکدام از آنها می‌توانند سال‌های زیادی باعث شادی دل مردم شوند.

وی در مورد میزان شناختش از عربستان تصریح کرد: با توجه به اینکه طی چند روز گذشته درگیر بازی با ازبکستان بودیم نتوانستیم بازی عراق و عربستان را به طور دقیق آنالیز کنیم. باید عربستان را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهیم. آنها تیم خوب و مدعی عراق را حذف کردند و حریف بسیار سرسختی برای ما هستند.

مربی تیم ملی جوانان در مورد اینکه آیا نگران حساسیت‌های بازی با عربستان نیستند و آیا فکر نمی‌کنند این مسئله بازیکنان را تحت فشار قرار دهد؟ تاکید کرد: بازیکنان ما به بلوغ فکری رسیده‌اند و بدون شک می‌توانند استرس خود را کنترل کنند. آنها به هیچ وجه درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند و با مدیریتی که کادر فنی انجام می‌دهد آنها را به خوبی هوشیار می‌کنیم. بازیکنان از همین حالا باید فقط روی این مسئله تمرکز کنند که طی ۹۰ دقیقه به شرح وظایف‌شان عمل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.