کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اسطوره فوتبال اروپا، رائول گونسالس با حضور در رادیو کادناسر از پیشرفت اخیر ستارگان رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رائول گونسالس سفیر لالیگا در آمریکای شمالی و مشاور ورزشی دو باشگاه بزرگ آمریکایی با حضور در رادیو کادانسر گفت: درد چند بازی اخیر، رئال مادرید فوق العاده بوده است، البته مردان زیدان باید بدانند که در همه بازی‌ها در دقیقه پایانی به پیروزی نخواهند رسید و باید قدر نیمه اول را بیشتر از این حرف‌ها بدانند.

رائول درباره خانواده خود نیز گفت: همسر و فرزندانم در بهترین شرایط زندگی می‌کنند، نیویورک همان شهری است که دوست داشتم خانواده‌ام در آن راحت و آرام زندگی کنند. خوشجالم که مسیر زندگی پس از دوران بازیگری خود را خوب و درست انتخاب کرده‌ام. عجله‌ای برای ورود به فوتبال اسپانیا ندارم. رئال مادرید زیدان را دارد و این برای مادرید کافی است. برای باشگاه دوست داشتنی خود بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

رائول درباره وضعیت ستارگان رئال مادرید گفت: بازیکنانی نظیر لوکاس واسکوئس، ایسکو، خامس و موراتا برای رئال مادرید نعمت بزرگی محسوب می‌شوند اما صبوری و احترام به اندیشه‌های مربیان بسیار مهم است. موراتا مثال خوبی برای دیگران خواهد بود، او خود را به ترکیب اصلی تحمیل کرده است و خوشحالم که از نیمکت نشینی به عنوان بخشی از فوتبال یاد می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.