اسطوره فوتبال اروپا، رائول گونسالس با حضور در رادیو کادناسر از پیشرفت اخیر ستارگان رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رائول گونسالس سفیر لالیگا در آمریکای شمالی و مشاور ورزشی دو باشگاه بزرگ آمریکایی با حضور در رادیو کادانسر گفت: درد چند بازی اخیر، رئال مادرید فوق العاده بوده است، البته مردان زیدان باید بدانند که در همه بازی‌ها در دقیقه پایانی به پیروزی نخواهند رسید و باید قدر نیمه اول را بیشتر از این حرف‌ها بدانند.

رائول درباره خانواده خود نیز گفت: همسر و فرزندانم در بهترین شرایط زندگی می‌کنند، نیویورک همان شهری است که دوست داشتم خانواده‌ام در آن راحت و آرام زندگی کنند. خوشجالم که مسیر زندگی پس از دوران بازیگری خود را خوب و درست انتخاب کرده‌ام. عجله‌ای برای ورود به فوتبال اسپانیا ندارم. رئال مادرید زیدان را دارد و این برای مادرید کافی است. برای باشگاه دوست داشتنی خود بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

رائول درباره وضعیت ستارگان رئال مادرید گفت: بازیکنانی نظیر لوکاس واسکوئس، ایسکو، خامس و موراتا برای رئال مادرید نعمت بزرگی محسوب می‌شوند اما صبوری و احترام به اندیشه‌های مربیان بسیار مهم است. موراتا مثال خوبی برای دیگران خواهد بود، او خود را به ترکیب اصلی تحمیل کرده است و خوشحالم که از نیمکت نشینی به عنوان بخشی از فوتبال یاد می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.