تبریز – دیدار دو تیم تراکتورسازی با فولاد خوزستان که با تساوی دو بر دو به پایان رسید حاشیه های جالبی داشت و شش هزار نفر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

این دیدار حاشیه های مختلف و جالبی داشت که در ادامه می آید:

تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی را تشویق کردند. نزدیک شش هزار نفر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز از قلعه نویی به خاطر قرار گرفتن در صدر رده‌ بندی جهانی برترین مربیان کشور، تجلیل کردند. همچنین باشگاه تراکتورسازی تبریز در بین دو نیمه از بهزاد زاد علی اصغر و امیر پور رضوی دو ورزشکار نائب قهرمان آذربایجان ‌شرقی در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو تجلیل کردند.

لوسیانو ادینیو پس از زدن گل به شدت از سوی هواداران تراکتورسازی و به صورت بوندسلیگایی تشویق شد. همچنین طرفداران تراکتورسازی بعداز اشتباهی که سعید آقایی انجام داد و یک پنالتی به حریف داد او را تشویق کردند.

تماشاگران تراکتورسازی علیه مسئولان تربیت بدنی استان به خاطر آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام تبریز شعار دادند و به وضعیت فعلی این ورزشگاه اعتراض کردند.

تراکتورسازی دومین تساوی پی در پی خود را در این بازی ثبت کرد تا شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.