ملی‌پوش فوتبال ساحلی ایران در حاشیه اردوی آماده سازی برای حضور در رقابتهای جام بین‌قاره‌ای جهان اظهار داشت: در اردوی بوشهر به هماهنگی قابل قبول و مطلوبی دست یافتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کیانی با بیان اینکه ملی‌پوشان ایران اردویی بسیار خوبی را در بوشهر پشت سر می گذارند، گفت: این اردو به دلیل شباهت شرایط آب و هوایی بوشهر به دوبی از کیفیت مطلوبی برخوردار است.ضمن اینکه طی ماه‌های اخیر چند اردوی خوب و منظم را پشت سر گذاشته ایم که باعث شده بازیکنان در کنار هم به هماهنگی عالی و۸۰ درصدی برسیم.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان درخصوص تیم های همگروه ایران در مرحله مقدماتی افزود: با سه تیم آمریکا، مصر و روسیه همگروه هستیم که به ترتیب به مصاف آنها می رویم. به هرحال در چند سال اخیر با تیم های مصر و روسیه بازی داشتیم، اما آخرین بازی ما مقابل آمریکا به سال ۲۰۰۶ باز می گردد که به همین دلیل شناختی از این تیم نداریم، البته به نظرم کار سختی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

وی درباره اینکه در صورت صعود به مرحله بعدی، نظرش درخصوص تقابل با تیم برزیل یا تاهیتی چیست، گفت: برای ما فرقی ندارد که مقابل کدام تیم به میدان برویم، اما در کل به نظرم مقابل برزیل امکان دیکته کردن تاکتیک‌مان را بهتر داشته باشیم و از بازی برابر برزیل استقبال می کنیم. تاهیتی در مقایسه با برزیل حریف سر سخت‌تری خواهد بود. البته هدف ما نمایش خوب و کسب افتخاری دیگر برای کشورمان است.

وی در پایان گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم یک بار دیگر برای کشورمان عزیزمان افتخارآفرینی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.