معاون امور بانوان وزارت وزش و جوانان که نظاره‌گر دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه بود، گفت: ایران تیم بسیار خوبی است و از بازی آنها رضایت کامل دارم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رباب شهریان پس از شکست ۵ بر ۳ تیم فوتسال بانوان ایران به روسیه گفت: از بچه‌ها رضایت کامل دارم و این تیم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت. تیم ملی ایران به کمبود بازی در دیدارهای بین المللی و نبود تجربه کافی، باخت. اگر بازیکنان تجربه بالایی داشته باشند و در مسابقات دوستانه و اردوهای تدارکاتی برون مرزی حضور داشته باشند، می‌توانند عملکرد موفقی داشته باشند.

وی عنوان کرد: با برگزاری اردوها و دیدارهای بین المللی بیشتر، تیم شرایط بهتری خواهد داشت. باید اردوهای تدارکاتی و اعزام های بین المللی بیشتری داشته باشیم تا ملی پوشان تجارب لازم را کسب کنند. واقعا از بازی ملی پوشان راضی بودم و معتقدم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند.

شهریان گفت: سیاست دولت تدبیر و امید به همراه وزارت ورزش و جوانان این است که از ورزش بانوان حمایت کنند. حضور و افتخار آفرینی بانوان در عرصه‌های بین المللی نشان دهنده حمایت مسئولان است. در واقع بانوان در شرایط خوبی هستند و اگر زمینه برایشان فراهم شود در همه رشته‌های ورزشی موفق خواهند بود. بانوان پتانسیل این را دارند که از توانایی‌هایشان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.