قائم مقام استقلال خوزستان، گفت: خیالمان راحت است که کادرفنی و بازیکنان در تیم کم نمی‌گذارند و به بهترین شکل تلاش می‌کنند.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل ماشین‌سازی تبریز بعد از ۵ هفته ناکامی، گفت: بازیکنان تیم تلاش‌‌شان را کردند و موفق شدند در این بازی به پیروزی برسند.

وی افزود: کسب امتیازات تک تک مسابقات اهمیت دارد و با جمع‌آوری امتیازات در پایان فصل می‌توانید انتظار رقم خوردن یک نتیجه ایده‌آل را داشته باشید. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و با تلاش زیاد در پی دفاع از حیثیت تیم هستیم. فوتبال برد و باخت دارد اما چیزی که خیال ما را راحت می‌کند این است که کادرفنی و بازیکنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و کم نمی‌گذارند.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه پورموسوی شب گذشته از تعدادی بازیکن جوان در خط دفاع استفاده کرد، خاطرنشان کرد: بنده در مورد مسائل فنی نظر نمی دهم اما دیدگاهم را به عنوان یک هوادار مطرح می‌کنم. یک تیم ۲۵-۲۶ نفره هستیم که این گروه باید برای موفقیت تلاش کند. کادرفنی تصمیم می‌گیرد که از این ابزارها به چه شکلی استفاده کند. در بازی دیروز عزت پورقاز را هم در اختیار نداشتیم و یک دو مهره تیم مصدوم بودند اما با این وجود بازیکنان تلاش زیادی کردند. ابوالفضل اعلایی دیروز در قلب خط دفاع به میدان رفت و علی دغاغله هم تلاش زیادی کرد. سلمان بحرانی هم دیروز مورد استفاده قرار گرفت. در کل همانطور که گفتم کادرفنی به خوبی از مهره‌های خود استفاده می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پیروزی مسکنی مقطعی برای فراموش کردن مشکلات اخیر بود، گفت: این پیروزی مُسکن بود اما این حق طبیعی اعضای تیم است که حق و حقوقشان را دریافت کنند. امیدواریم مدیریت و هیأت مدیره باشگاه هر چه زودتر با در نظر گرفتن راهکاری این مشکلات را برطرف کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.