دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به طلبش از باشگاه نفت گفت: مدیرعامل شرکت اسپانسر باشگاه نفت فقط بدنبال عکس انداختن با علی دایی است و با همین روند نفت را نابود می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند در خصوص برتری سه بر صفر پرسپولیس برابر نفت گفت: خوشختانه توانستیم با ارائه یک بازی خوب این مسابقه را ببریم و از اینکه به صدر جدول رسیدیم خوشحالم.

وی با انتقاد از مدیران اسپانسر باشگاه نفت بابت پرداخت نکردن طلب های این بازیکنان افزود: واقعا نمی دانیم که با چه کسی طرف هستیم. آن شرکت می گوید که ما ۱۷ میلیارد به پرسپولیس داده ایم و بروید پولتان را از پرسپولیس بگیرد اما پرسپولیس می گوید که آن پول بابت تبلیغات دور زمین به آنها پرداخت شده است. من از آقای فردوسی پور و رسانه ها می خواهم که این موضوع را به شدت پیگیری کنند و این پول حق زن و بچه من است. ما ۱۳ سال برای این تیم زحمت کشدیم و نفت را به یک برند در آسیا تبدیل کردیم اما اگر همین روند ادامه داشته باشد مطمئنا این تیم نابود خواهد شد.

وی با اشاره به انتقاد از مدیران شرکت اسپانسر این باشگاه تصریح کرد: آنها ما را پاسکاری می کنند و همیشه می گویند نزد آقای گل رخسار کوچک و گل رخسار بزرگ برویم. آقای گل رخسار بزرگ در این ۵ ماه تنها کنار علی دایی ایستاده و عکس گرفته است. ایشان یک بار هم در تمرین تیم ملی حاضر شد و از کنار کی روش تکان نمی خورد. ایشان اگر بدنبال شهرت است بیاید و من شرکتش را در اینستاگرامم تبلیغ کنم اما طلب ما را بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.