هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با نفت دیگر تمام شده و باید به فکر بازی با استقلال خوزستان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال کامیابی نیا پس از پیروزی سه بر صفر برابر نفت تهران گفت: بازی خوبی توانستیم ارائه دهیم. در تعطیلات ما به خوبی نفت را آنالیز کرده بودیم و خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در رابطه با اینکه خط هافبک پرسپولیس به ثبات رسیده است، افزود: در تعطیلات ما خوب کار کردیم و هم من، هم محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده و امید عالیشا به هماهنگی خوبی رسیدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد داور این بازی ادامه داد: داوری به نظرم ایراد چندانی نداشت و خوب بود.

وی تصریح کرد: در طول هفته ما عملکرد خوبی داشتیم و در تمرینات روی نکاتی که کادر فنی تاکید داشت به خوبی کار کردیم و توانستیم این نتیجه را رقم بزنیم.

کامیابی نیا در خصوص اینکه در تمرینات از او به عنوان مدافع وسط بکار گرفته می شد، افزود: از ۴ مدافع میانی ما، دو بازیکن تیم ملی بودند و دو مدافع دیگر نیز یکی غایب بود و یکی از آنها مصدوم و به همین خاطر کادر فنی تشخیص داد که من در دفاع میانی انجام وظیفه کنم و من را در این منطقه تست کنند اما برانکو هر جا که بخواهد من بازی می کنم.

وی در پایان با اشاره به دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته آتی گفت: بازی با نفت تمام شد و ما تمام تمرکزمان را روی این مسابقه گذاشتیم. امیدواریم که در اهواز هم بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم و به تهران بازگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.