سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان معتقد است که تیمش در رقابت‌های قهرمانی آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را دارد، کار سختی در پیش خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی گفت: امروز اردوی تیم به پایان رسید و بازیکنان پس از سه روز استراحت، آخرین مرحله از تمرینات خود را جهت حضوری موفق در رقابت‌های نهایی قهرمانی آسیا در بحرین آغاز می‌کنند.

وی گفت: در اردویی که به پایان رسید، طبق هماهنگی‌هایی که با کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان داشتیم، دو بازی تدارکاتی بسیار خوب با تیم‌های لیگ برتری نفت تهران و سایپا برگزار کرده و ملی‌پوشان در این دو دیدار محک مناسبی خوردند. از علی دایی و حسین فرکی تشکر ویژه‌ای می‌کنم که شرایط خوبی را برای برگزاری این دیدارها فراهم کردند تا ما پیش از اعزام به مسابقات بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم. بار فنی این دو دیدار بالا بود و نتایج خوبی را هم کسب کردیم. هدف ما استفاده از همه بازیکنان در این دو مسابقه دوستانه بود.

سرمربی تیم فوتبال جوانان از انگیزه بالای بازیکنان در تمرینات خبر داد و گفت: برای کادر فنی بسیار سخت بود که ۲۳ بازیکن نهایی را برای حضور در مسابقات انتخاب کنیم. تمامی بازیکنان با انگیزه بالا برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش کردند و برای ما سخت بود که برخی از آنها را در کنار خود نداشته باشیم. متأسفانه چند بازیکن از ترکیب تیم خط می‌خورند و ملی‌پوشان در اردوی نهایی به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی و آنالیز بازی‌های حریفان‌مان در مرحله نهایی قهرمانی آسیا خواهند پرداخت.

پیروانی خاطرنشان کرد: من به همراه کادر فنی و بازیکنانم از هیچ تلاشی برای کسب موفقیت در آسیا و به دست آوردن جواز حضور در جام جهانی دریغ نخواهیم کرد. بازی‌های سختی را پیش‌رو داریم، اما امیدوارم با سربلندی به کشورمان بازگردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )