مدیرعامل سابق باشگاه ملوان انزلی گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال خدمت مراجع عالیقدر برسند و شرایط را بیان کنند.

صادق درودگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقه ایران وکره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در شب عاشورای حسینی گفت: اگر بخواهیم بدبینانه‌نگاه کنیم شاید در تعیین زمان این مسابقه ردپای برخی از جمله سعودی‌ها را بتوان در این ماجرا دید و شاید هم مسئولان وقت فدراسیون فوتبال نسبت به تعیین زمان مسابقه در آن روز کم توجهی کرده‌اند و افرادی که مسئول چنین کاری بوده‌اند اکنون باید از مردم عذرخواهی کنند. به هر حال زمان بازی ایران و کره جنوبی قابل تغییر نیست و یک تهدید بزرگ برای ما ایجاد شده است اما در این مساله هم باید مثل سایر مشکلات این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود: حساسیت مراجع عالیقدر ما قابل درک و تقدیر است و بهتر است مسئولان فدراسیو فوتبال از مراجع عالیقدر وقت بگیرند و بروند و شرایط را برایشان تشریح کنند. مسابقه ایران و کره جنوبی در سطح قاره آسیا پخش زنده تلویزیونی می‌شود بنابراین این مسابقه بهترین فرصت برای ایران اسلامی است که شعائر مذهبی و عزاداری حسینی را به بهترین شکل ممکن در عرصه بین‌المللی به نمایش بگذاریم. مردم، مسئولین و مراجع عالیقدر همیشه در کنار هم بوده‌اند و این مرتبه هم می‌توان با همدلی و هفکری از این تهدید یک فرصت بزرگ برای تبلیغ سوگواری سرور و سالار شهیدان استفاده کرد. 

درودگر با اشاره به اینکه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار رشد و توسعه فوتبال است گفت: بهتر است از همین نکته استفاده کنیم و از مسئولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهیم که در آینده دیگر در برخی مناسبت‌های مذهبی مسابقات بین المللی برای ایران برگزار نکنند و دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.