سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما بهترین بازی خود را در مرحله گروهی مقابل آذربایجان انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی مقابل آذربایجان و رویارویی با برزیل در مرحله یک هشتم نهایی اظهار داشت: ما بازی به بازی شرایط‌مان بهتر می‌شود و نشان دادیم روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم. در بازی با آذربایجان هم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و در نهایت متاسفانه بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: ما بهترین بازی خود را در مرحله گروهی مقابل آذربایجان انجام دادیم. البته این را هم در نظر بگیرید که برخی بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما خوب بازی کردیم و این نشان می‌دهد که روز به روز شرایط‌مان بهتر می‌شود و هماهنگ‌تر بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد دیدار مقابل برزیل یادآور شد: خیلی مهم نیست که مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم. درست است که بازی دشواری را پیش رو داریم اما این مسیری است که برای ما تعیین شده است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در این دیدار موفق ظاهر شویم. به هیچ عنوان از پیش بازنده نخواهیم بود و با تمام قدرت در زمین مسابقه حاضر می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.