با اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه دوباره به جمع سرخپوشان برگشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود فکری، سرمربی تیم نساجی قائمشهر بعد از اختلافاتی که با مدیریت این باشگاه داشت، حاضر نشد همراه تیم برای دیدار با فجرسپاسی به شیراز سفر کند و اردوی تیمش را ترک کرد.

دلیل این موضوع از سوی فکری این عنوان شده بود که مدیریت باشگاه نساجی از او درخواست کرده است تا در سفر این تیم به شیراز، وحید فاضلی کمک مربی خود را همراه تیم به این شهر نبرد که این موضوع با واکنش فکری روبه‌رو شده و او به نشانه اعتراض اردوی این تیم را ترک کرده بود، اما امروز در حالی که تیم نساجی تا ساعاتی دیگر باید در شیراز به مصاف فجر سپاسی برود سرمربی این تیم همراه مدیرعامل باشگاه راهی شیراز شدند تا در کنار تیم‌شان باشند.

مهدی ابراهیمی، مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازگشت محمود فکری گفت: اصلاً مشکلی وجود ندارد. فکری سرمربی تیم ماست و طبیعی است که در بازی تیم ما روی نیمکت بنشیند. فکری به همراه تیم به شیراز نیامد، ولی امروز صبح با هم به شیراز سفر کردیم تا در این بازی کنار تیم باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل مدیریت باشگاه با فاضلی کمک مربی تیم حل شده است و او می‌تواند در کنار فکری حضور داشته باشد یا خیر، اظهار داشت: هنوز درباره این موضوع تصمیمی گرفته نشده است و او در این بازی حضور نخواهد داشت. بعد از پایان دیدار مقابل فجر جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و در این مورد تصمیم‌گیری خواهیم کرد، اما چیزی که معلوم است فاضلی در این دیدار کنار تیم نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.