برنامه ریزی اشتباه مسئولان برای آماده سازی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز حق میزبانی خوب از تراکتورسازی را گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتور سازی برای لیگ برتر و دو تیم پر تماشاگر ایران بیشتر شبیه به شوخی است تا واقعیت اما نظم و برگزاری مسابقات چیزی فراتر از آن است که تعدادی بیشتر از مردم بتوانند از نزدیک بازی را ببینند.

با این وجود اما نکات لاینحلی در این رابطه باقی می ماند. به عنوان مثال باید پرسید که نیروهای که معمولا نمی توانند پشت دروازه میهمان را طبق قانون فیفا از تماشاگر میزبان خالی نگه دارند چگونه می‌خواهند در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی این دیدار را مدیریت کنند و آیا امکانات این ورزشگاه و موقعیت آن برای برگزاری بازی فراهم است؟

البته این موضوع وقتی بیشتر سوال می‌شود که دیدار پرسپولیس با گسترش فولاد تبریز را به دلیل گنجایش کم بنیان دیزل به یادگار منتقل کردند اما حالا بازی تراکتورسازی و پرسپولیس را که تماشاگر بسیار بیشتری دارد را در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌کنند که این موضوع یک بام و دو هوا را نشان می‌دهد.

پرسش بعدی این است که چرا ورزشگاه یادگار امام را از تراکتور سازی گرفته‌اند و آیا نباید ترمیم ورزشگاه در موعد مناسب انجام شود تا تبریز پی در پی حق میزبانی گسترش و تراکتور و ماشین سازی را از دست ندهد؟

تراکتورسازی حق داشت در این دیدار تماشاگر زیادی داشته باشد اما برنامه ریزی‌های غلط کار را به اینجا رساند که امروز رسانده است. در هر صورت این دیدار برگزار می‌شود اما با کیفیتی پایین تر از آنچه در یادگار می‌توانست نمایش داده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.