داور فوتبال کشورمان گفت: در ابتدای فصل اجازه ندادند که من تستم را به پایان برسانم و در تست روز گذشته هم رباط صلیبی پاره کردم.

یدالله جهانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رد شدنش در تست آمادگی جسمانی داوران اظهار داشت: من پیش از اینکه در تست حاضر شوم مصدومیت جزئی داشتم و متاسفانه رباط صلیبی‌ام در تست دیروز پاره شد. تست سنگینی بود و به هر حال این موضوع برای افراد سن بالا مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: عصر امروز باید به دکتر بروم تا وضعیتم مشخص شود ببینم نیاز به جراحی دارد یا خیر. من حداقل ۴-۵ ماه نمی‌توانم فعالیت داشته باشم و اگر نیاز به جراحی هم داشته باشد این مسئله بیشتر خواهد شد.

داور کشورمان در مورد اینکه در تست پیش فصل هم رد شده بود و برخی داوران در آن تست نسبت به سخت‌گیری تست معترض بودند،‌گفت: در تست اول فصل سخت‌گیری‌هایی وجود داشت که نگذاشتند. در حالی که ۳۴ دور ۷۵ متر را رفته بودم و تنها ۶ دور دیگر باقی مانده بود متاسفانه نگذاشتند تستم را ادامه بدهم و گفتند که به بیرون بروم.

جهانبازی در مورد اینکه از مسئولان برگزارکننده تست ناراحت شده، خاطرنشان کرد: به هر حال وقتی من تمام زندگی‌ام را می‌گذارم تا به نحو احسن بتوانم در کارم موفق باشم و بعضی‌ها اجازه این موضوع را نمی‌دهند آدم دلخور می‌شود. در بار اول اجازه ندادند چند متر پایانی را طی کنم و در بار دوم هم این بلا سرم آمد.

وی ادامه داد: آنقدر در داوری‌ها ناملایمتی صورت می‌گیرد که اگر بخواهیم درد و دل کنیم باید یک کتاب بنویسیم. من هم به هر حال به وقتش در مورد ناملایمتی‌های داوری صحبت خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.