بندرگز – سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان اینکه کسی برای تنها نماینده استان گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی دل نمی‌سوزاند، گفت: با این شرایط در فصل آینده تیمداری نخواهیم کرد.

مهدی تبیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۶۰ میلیون تومان به فدراسیون فوتبال بدهکار هستیم و با سختی‌های زیادی تا اینجای فصل پیش رفته‌ایم، اما هیچ مسئول استانی و شهرستانی سراغی از ما نمی‌گیرد.

وی افزود: فقط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان گلستان، کمک‌هایی در حد توان خود به تیم ملوان بندرگز داشته‌اند، اما هزینه‌های تیمداری بسیار زیاد است و این شرایط مجبورمان می‌کند تا برای فصل آینده تیمداری نکنیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش‌مان این است که هر طور شده این فصل در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بمانیم تا زحمات‌مان هدر نرود، اما پس از آن دیگر تیمداری نخواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با اشاره به پیروزی تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل پدیده کاسپین ساری، خاطرنشان کرد: در این دیدار چهار بر یک و پس از آن ۶ بر سه عقب بودیم، اما با تلاش بازیکنان نتیجه را در وقت قانونی با یک بازیکن کمتر به تساوی کشاندیم.

تبیانیان ادامه داد: در وقت اضافه نیز هفت بر ۶ پیش افتادیم و در فاصله ۲۰ ثانیه مانده به پایان بازی گل تساوی را دریافت کردیم، اما به لطف خدا در ضربات پنالتی پیروز شدیم تا شرمنده هواداران نشویم.

وی با اشاره به دیدار آینده تیم ملوان بندرگز مقابل موج گناوه، یادآور شد: در این دیدار بنده به دلیل محرومیت روی نیمکت نیستم، همچنین میلاد درزی، سعید صادقی و داوود کریمی را در اختیار نداریم و هنوز سه بازیکن جدیدمان اجازه بازی دریافت نکرده‌اند، اما با این وجود فقط به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار خانگی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملوان بندرگز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، شامگاه پنجشنبه مهمان تیم پدیده کاسپین ساری بود که پس از تساوی هفت بر هفت در وقت‌های قانونی و اضافه، با نتیجه سه بر دو در ضربات پنالتی به پیروزی رسید تا با کسب هفت برد، ۱۱ باخت و مجموع ۱۵ امتیاز همچنان در مکان نهم جدول رده بندی قرار داشته باشد.

نماینده بندرگز در ادامه مسابقات و از هفته بیست و یکم، سه شنبه ۱۶ شهریور راس ساعت ۲۰ در زمین ساحلی ورزشگاه امام رضا (ع) بندرگز میزبان تیم موج گناوه خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.