بازیکن سابق سیاه جامگان گفت: دنبال حاشیه نبودم اما جدا از مشکلات مالی به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی از سیاه جامگان جدا شدم.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: به هر حال من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و شرایط زندگی در شهری به جز تهران برایم سخت بود از طرف دیگر بعد از صحبت‌هایی که با مسئولین باشگاه انجام دادم در فضایی دوستانه از سیاه جامگان جدا شدم. من بازیکنی نبودم که بخواهم به دنبال حاشیه باشم چرا که فرهاد کاظمی مربی قابل احترامی است و نمی‌خواستم با دلخوری از این تیم جدا شوم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی چقدر در جدایی او از سیاه‌جامگان نقش داشته ادامه داد: باید بگویم مشکلات مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد. رفت و آمد بین تهران و مشهد برایم سخت بود چرا که سال‌ها خارج از تهران بازی نکرده بودم. جدا از مشکلات مالی مشکلات شخصی و خانوادگی هم باعث این جدایی شد. به همین دلیل با آقایان کاظمی و عباسی صحبت کردم و درنهایت از سیاه جامگان جدا شدم. در کل فکر می‌کنم این جدایی به سود هر دو طرف خواهد بود.

نورمحمدی درمورد اینکه مقصد آینده او کجا خواهد بود افزود: با دو سه تیم صحبت‌هایی کرده‌ام اما باید طی چند روز باقی‌مانده یک تیم را انتخاب کنم چرا که فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده،‌می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم تا دیگر حرف و حدیثی بوجود نیاید؛ البته باید بگویم اولویت من بازی کردن در تهران است و می خواهم در فضایی بازی کم که آرامش بیشتری داشته باشم.

وی درمورد اینکه آیا هنوز هم بازی‌های پرسپولیس را می‌بیند یا خیر تصریح کرد: بله پیگیر بازی‌ها و نتایج پرسپولیس هستم و با تعدادی از بازیکنان در ارتباط هستم. حتی زمانی که تهران هم می‌آمدم بچه‌های تیم را می‌دیدم و هنوز ارتباطم با آنها را حفظ کرده‌ام.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه محسن بنگر در مصاحبه‌ای گفته بود پرسپولیسی‌ها مردانه مقابل تراکتورسازی بازی کنند اظهار داشت: متوجه حرف‌های بنگر نشدم به هر حال همه ما می‌دانیم که او یک پرسپولیسی دو آتشه است و کسی نمی‌تواند این مساله را کتمان کند. او شاید می‌خواسته این را بگوید تا تماشاگران تراکتورسازی بدانند که او با همه وجود بازی می‌کند. به هر حال او پول تراکتورسازی را بر سر سفره‌اش می‌برد و می‌خواهد این پول حلال باشد. محسن یک بازیکن حرفه‌ای است که در هر تیمی بازی کرده با تعصب بازی کرده و برای تیمش از جان مایه می‌گذارد.

نورمحمدی اظهار داشت: بنگر را همه می‌شناسند حتی شنیده‌ام که او در تراکتورسازی در چند بازی با مصدومیت بازی کرده و قطعا با حرف‌هایش خواسته نشان دهد که به تراکتورسازی تعصب دارد. مطمئن هستم که از حرف‌های بنگر سوء تفاهم صورت گرفته چون می‌دانم او همیشه برای پرسپولیس احترام قائل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.