مربی دروازه‌بانهای تیم ملی با بیان اینکه دیدارهای دوستانه قطر را آنالیز کرده ایم، گفت: بازیکنان تیم ملی ایران بر خلاف بازیکنان قطر، اجاره‌ای نیستند و پاسپورت آنها بازی در لیگ‌های اروپایی است

به گزارش خبرنگار مهر، گاسپار در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی در زمین پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد با رضایت از عملکرد دروازه بان‌های حال حاضر تیم ملی گفت: هر سه گلری که در تمرینات تیم ملی حضور دارند عملکرد قابل قبولی داشته و کار ما را برای انتخاب یکی از آنها مقابل قطر سخت کرده است.

وی تاکید کرد: حتی محمدرضا اخباری که از ما جدا شد نیز بسیار تمرینات خوبی را انجام می داد و از هر حیث آماده بود.

مربی دروازه بانهای تیم ملی در پاسخ به این پرسش که علیرضا حقیقی مدتها است در هیچ تیمی حضور ندارد و این مسئله می تواند به تیم ملی آسیب بزند، گفت: علیرضا دروازه بان بزرگ و از لحاظ روحی و آمادگی بدنی بسیار خوب است. ما رضایت کاملی از او داریم و می دانیم که با توجه به تجربیات بالایی که دارد هیچ مشکلی از لحاظ دروازه نخواهیم داشت.

گاسپار در خصوص اردوی تیم ملی ایران در ایتالیا نیز افزود: اردوی بسیاری خوبی را برگزار کردیم و بازیکنان از هر حیث به آمادگی رسیده اند و تا قبل از دیدار مقابل قطر و تمریناتی که انجام می دهیم به آمادگی صد درصد خواهیم رسید.

مربی دروازه بانهای تیم ملی همچنین با اشاره به بازیکنان دو ملیتی تیم قطر، گفت: تمام بازیکنان تیم ایران با پاسپورت‌های ایرانی برای تیم ملی بازی می‌کنند. پاسپورتی که سرمربی تیم ملی به بازیکنان داده، حضور در لیگ‌های اروپایی است.

گاسپار با بیان اینکه بازیکنان ایران بر عکس بازیکنان قطر اجاره‌ای نیستند، به حضور هواداران در ورزشگاه هم اشاره کرد و افزود: از دیگر نکات بارز ایران حضور هواداران پرشوری است که تیم ملی خود را تنها نمی‌گذارند. قطعا در دیدار با قطر ورزشگاه آزادی را با حضور خود ترسناک‌تر جلوه می‌دهند. حضور تماشاگران نقش بسزایی در موفقیت ایران دارد و تمام هواداران فوتبال ایران در روز پنجشنبه دست به دست هم ورزشگاه را پر می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.