در دومین روز مسابقات والیبال مردان المپیک ۲۰۱۶ آمریکا دومین شکست خود را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، دومین روز مسابقات والیبال مردان المپیک ۲۰۱۶ با دیدار تیم‌های روسیه و آرژانتین در گروه دوم این رقابت‌ها آغاز شد. تیم ملی والیبال روسیه که قهرمانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن را در پرونده کاری خود دارد، در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب آرژانتین شد.

همچنین تیم‌های فرانسه و مکزیک در دومین دیدار دومین روز مسابقات والیبال مردان بازی‌های المپیک به مصاف یکدیگر رفتند. ملی پوشان فرانسه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۲۲ برابر مکزیک به پیروزی رسیدند تا نخستین برد خود را در بازی های المپیک ۲۰۱۶ جشن بگیرند.

تیم های ملی والیبال آمریکا و ایتالیا در سومین مسابقه روز دوم مسابقات مردان به مصاف هم رفتند.

ملی پوشان آمریکا در این دیدار سه بر یک مغلوب ایتالیا شدند تا دومین شکست خود را تجربه کنند و بدون امتیاز در انتهای جدول گروه یک این رقابت ها باقی بمانند. ملی پوشان ایتالیا در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ مغلوب آمریکا شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار خود در بازی های المپیک به مصاف لهستان قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان رفتند و سه بر دو مغلوب این تیم شدند. تیم ملی والیبال ایران در ست سوم و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۸ بر ۱۶ مغلوب لهستان شد تا ملی پوشان ایران در دومین دیدار خود در المپیک نخستین امتیاز المپیکی خود را دریافت کند.

در آخرین مسابقه هم تیم‌های ملی والیبال کوبا و مصر برابر هم قرار گرفتند. نتیجه دیدار این دو تیم که در بازی‌های نخست خود مغلوب حریفان شدند ۳ بر صفر به سود مصر خاتمه پیدا کرد تا به این ترتیب دومین شکست کوبا و نخستین پیروزی مصر رقم بخورد. مصری‌ها در ۳ ست متوالی و با امتیازهای ۲۲ - ۲۵ ، ۱۵ - ۲۵ و۲۲ - ۲۵ توانستند کوبا را شکست دهند.

نتایج کامل دومین روز رقابت‌های والیبال مردان در المپیک ۲۰۱۶ به شرح زیر است:

آرژانتین ۳ – روسیه یک

۱۸ - ۲۵

۲۵ - ۱۸

۱۸ - ۲۵

۲۱ - ۲۵

فرانسه ۳ – مکزیک صفر

۲۵ - ۱۸

۲۵ - ۱۲

۲۵ – ۲۲

ایتالیا ۳ – آمریکا یک

۲۸ - ۲۶

۲۰ - ۲۵

۲۵ - ۲۳

۲۵ – ۲۳

لهستان ۳ – ایران ۲

۲۵ - ۱۷

۲۵ - ۲۳

۲۳ - ۲۵

۲۰ - ۲۵

۱۸ – ۱۶

مصر ۳ – کوبا صفر

۲۲ - ۲۵

۱۵ - ۲۵

۲۲ – ۲۵

جدول رده‌بندی به شرح زیر است:

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.