سرمربی اسبق تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بیانیه باشگاه ملوان انزلی به همه بانوان پاکدامن و ورزشکار ایران زمین توهین کرد.

نصرت ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به صدور بیانیه باشگاه ملوان در مورد انحلال تیم بانوان این باشگاه و اینکه باشگاه اعلام کرده دلایل این انحلال را نمی‌تواند رسانه‌ای کند، گفت: روز گذشته مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) بود و متأسفم که چنین بیانیه‌ای از سوی باشگاه ملوان صادر شد. در فصل گذشته بارها خبرنگاران و رسانه‌های مختلف به من تلفن کردند تا در مورد شرایط ملوان صحبت کنم، حتی بعد از سقوط ملوان هم حاضر نشدم صحبتی علیه باشگاه انجام دهم، زیرا نمی‌خواستم آرامش را از مردم انزلی و شهرم بگیرم، نمی‌خواستم هواداران ناراحت ملوان را عصبانی‌تر کنم، اما متأسفم که باشگاه ملوان در سالروز شهادت یک امام بزرگوار اطلاعیه و بیانیه‌ای صادر می‌کند که جای تأسف دارد. واقعاً از خواندن جملاتی که در این اطلاعیه آمده است متأسف و شرمگین هستم.

وی افزود: قطعاً از باشگاه ملوان و مدیرانش به خاطر صدور چنین بیانیه اهانت‌آمیزی به قوه قضائیه شکایت می‌کنم. من گلایه‌ها و شکوائیه‌هایم را هم به رئیس‌جمهور، وزیر ورزش و دادستان عزیز و محترم انزلی ارائه خواهم کرد. در این بیانیه به نوامیس بانوان فوتبالیست اهانت شده است، من سال‌ها در کنار تیم بانوان به‌عنوان پدر و برادر حضور داشته‌ام، دخترم سرمربی این تیم بوده است، من هم در کنار دخترم مدیر فنی تیم بوده‌ام، تیم فوتبال بانوان ملوان، بانوانی محجبه و پاکدامن دارد، پرچمدار کشورمان در المپیک برزیل یک بانوی محجبه قهرمان است، اما متأسفم که باشگاه ملوان چنین بیانیه‌ اهانت‌آمیزی را منتشر می‌کند.

ایراندوست در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: احساس می‌کنم باشگاه ملوان حالا که پژمان نوری و مازیار زارع را از دست داده می‌خواهد با سوق دادن موضوع به سمتی دیگر، خیلی چیزها فراموش شود، درحالی‌که خواهر پژمان نوری، همسر هادی تأمینی در این تیم بازی می‌کردند. تیم فوتبال ملوان متعلق به همه مردم ایران بود، بانوان پاکدامن از تمام کشور، از ایلام و اردبیل و ایذه در آن حضور داشتند و بازی کرده‌اند، بعد آقایان بیانیه می‌دهند که انحلال تیم بانوان ملوان به خاطر پول نبوده است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به مشکلات مالی تیم بانوان ملوان گفت: اگر به خاطر پول تیم بانوان ملوان منحل نشده، پس چرا فقط ۲۰ درصد دستمزد بازیکنان این تیم پرداخت شده است. دختر من در این باشگاه کار کرده، آیا یک‌بار حرف پول زده است، یک بانوی دیگر که ۵ سال خانم گل مسابقات شده، به‌جای ۳۵ میلیون تومان ۶-۵ میلیون تومان دستمزد گرفته است. آنها در گرما و سرما و یخبندان و گِل تمرین کردند و متأسفم برای مدیرانی که در باشگاه ملوان هیچ آشنایی با زیرساخت‌های ورزش انزلی ندارند.

ایراندوست تصریح کرد: رئیس هیأت‌مدیره باشگاه به بانوان قول داده بود که امسال تیم بانوان ملوان بدون دغدغه قهرمان شود، اما روز گذشته شاهد صدور بیانیه‌ای علیه دختران شایسته ایران بودیم، دختران شایسته‌ای که از تمام ایران در ملوان بازی می‌کردند. رهبر ما در انزلی بیان فرمودند که زن و مردش قهرمان هستند، اما آقایان چنین بیانیه‌ای صادر می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت برادرش گفت: برای اولین بار می‌خواهم در رسانه‌ها بگویم من برادر شهید هستم، تاکنون از من نشنیده بودید که بگویم برادرم شهید شده چون دوست نداشتم فکر کنند می‌خواهم خودم را به این‌طرف و آن‌طرف وصل کنم. در ۳۶ سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچ‌گاه خودم را به جایی وصل نکردم، اما بیانیه آقایان باعث شد برای اولین بار در رسانه‌ها بگویم من برادر شهیدم و برادرم در کربلای ۵ شهید شد تا به نوامیس ایران بی‌احترامی نشود. او برای دفاع از نوامیس ایرانی شهید شد و اکنون که اسم او را می‌آورم بغض گلویم را می‌فشارد (در این لحظه نصرت ایراندوست شروع به گریه کرد).

سرمربی اسبق تیم فوتبال ملوان انزلی افزود: من سه دسته‌گل در خانه دارم، دختران من در سال ۱۳۷۹ مادرشان را از دست دادند و حالا شاهد چنین بیانیه اهانت‌آمیزی هستیم. مدیران باشگاه ملوان باید در دادگاه پاسخ‌گو باشند.

ایراندوست با اشاره به اینکه نمی‌خواست سکوتش را بشکند، گفت: از هواداران عزیز ملوان عذرخواهی می‌کنم از برادر عزیزم مایلی‌کهن که آمده تا تیم ملوان را بسازد، عذرخواهی می‌کنم، اما دیگر نمی‌توانستم در قبال این بیانیه سکوت کنم و مجبور شدم در این برهه حساس صحبت‌هایی را بیان کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )