سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: سوبا اولین بازیکنی بود که ما او را می‌خواستیم اما بنا به دلایلی آخرین بازیکنی بود که جذب ما شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار پدیده مقابل سیاه‌جامگان گفت: طبق قرعه‌ای که به ما خورده باید در هفته دوم به مصاف سیاه‌جامگان برویم که دربی مشهدی‌هاست اما باید بگویم آمادگی لازم را برای این بازی داریم و خدا را شکر می‌کنم که بعد از تمرینات سخت و گرفتن سه امتیاز خوب مقابل سپاهان به بازی فردا وارد می‌شویم هر چند که فکر می‌:نم فردا بازیکنانم بازی قابل قبول‌تری نسبت به بازی اول انجام دهند چرا که بازی اول همیشه سخت است چه برسد به اینکه مقابل تیمی مثل سپاهان باشد. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم و آماده روزهای سخت فوتبال شویم.

وی در مورد جذب دیارا سوبا هم افزود: در واقع می‌توانم بگویم شاید اولین بازیکن مدنظر ما بود که البته به عنوان آخرین بازیکن جذب شد. بعد از بازی‌های لیگ من و سرآسیایی به ارمسنتان رفتیم و چند بازیکن را زیر نظر گرفتیم که البته تیم آنها به یورو لیگ صعود کرد و پیوستنش به ما کمی طول کشید اما خوشحالم قولی که به هواداران دادیم را عملی کردیم و امیدوارم بحث‌های اداری و ITC آن انجام شود تا بتوانیم مقابل سیاه‌جامگان از او استفاده کنیم البته چون نام این بازیکن سخت است ما او را سوبا صدا می‌کنیم!

سرمربی پدیده در مورد بازیکنان مصدوم تیمش هم افزود: میلاد کمندانی آسیب‌دیدگی دارد و به این بازی نمی‌رسد اما حسین مهربان مشکل خاصی ندارد و اگر سلاح باشد حتما از او استفاده می‌کنیم. همانطور که این بازیکن متولد ۷۵ در بازی سپاهان در اصفهان از روی دوش تیم باری برداشت و عملکرد آن نشان می‌دهد که بازیکن توانمندی است. اگر شما به لیست بازیکنان ما نگاه کنید غالبا آنها متولد سال‌‌های ۷۵، ۷۶ یا ۷۷ هستند که همگی آنها جوان و در عین حال با انگیزه بازی می‌کنند.

مهاجری در مورد اینکه آیا از این بازیکنان کسی به تیم ملی هم دعوت خواهد شد یا خیر،‌تصریح کرد: از روزی که ما کار را آغاز کردیم بازیکنان با انگیزه کار می‌کنند و چند بازیکن ما این لیاقت را دارند که جزء لیست تیم ملی باشند. همه بازیکنان ما جوان و باانگیزه هستند و حتی بازیکنان سن و سال دار ما هم نشان دادند که حرف‌هایی باری گفتن دارند به طور مثال محسن یوسفی، مرادمند، مهربان، ناصحی، معین عباسیان و ... همگی بازیکنانی هستند که امسال شرایط بهتری دارند. اگر نگاه‌ها به تیم‌های شهرستانی عادلانه‌تر باشد ما می‌توانیم در تیم ملی سهمیه داشته باشیم.

وی درباره مصدومان پدیده هم اظهار داشت: متأسفانه میلاد کمندانی و خذیراوی یکی دو هفته با ما نیستند.

وی در مورد اینکه اتوبوس برای هواداران برای حضور در ورزشگاه از سوی شهرداری تهیه خواهد شد یا خیر، گفت: برای مطالبات تیم‌ها در یک شهر همه ارگان‌های مربوطه باید همکاری کنند و نباید نگاه‌ها یکسویه باشد. ما بارها حرف زده‌ایم اما بحث مدیریت استانی نهادینه نشده است. ورزشگاه ثامن بیرون از شهر ساخته شده و برای تماشاگران سخت است که از جنوبی‌ترین نقطه شهر به بالای شهر بیایند و انتظار داریم تماشاگران عصبی در این شرایط در استادیوم همه چیز را رعایت کنند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای نباشد که مسئولان پیش وجدان خودشان شرمنده باشند.

مهاجری در مورد وضعیت سالار افراسیابی هم افزود: من تازه فهمیده‌ام که او با سیاه‌جامگان قراردادش را فسخ کرده و خیلی دوست داشتم که بتوانم از این بازیکن در تیمم استفاده کنم اما سهمیه لیگ برتری ما پر شده است و حیف است که چنین بازیکنی بیرون بماند. به همین دلیل برای اینکه افراسیابی از شرایط آرمانی دور نشود از او خواستیم تا با ما تمرین کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.