هافبک پیشین میلان می‌گوید تک‌قطبی شدن کالچو و قهرمانی‌های متوالی بانوی‌پیر در سری A او را خسته کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس در چند فصل اخیر قدرت بلامنازع فوتبال ایتالیا بوده و فصل گذشته پنجمین قهرمانی‌ متوالی‌اش در سری A و دومین دوگانه قهرمانی‌ متوالی‌اش را کسب کرد.

بانوی پیر با خرید‌ بازیکنان با قیمت‌های نجومی از جمله میرالم پیانیچ ۳۵ میلیون یورویی از رم و گونسالو ایگواین ۹۰ میلیون یورویی از ناپولی، در تابستان امسال نه تنها توان مالی‌اش را به رخ رقبایش در فوتبال ایتالیا کشید بلکه خود را برای مسب ششمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A مجهزتر از قبل کرد. این وضعیت اما به مذاق جنارو گتوزو که حال روز تیمش در چند فصل اخیر تعریفی نداشته، خوش نمی‌آید.

هافبک پیشین میلان که سرمربی دسته سومی پیسای ایتالیا است، اظهار داشت: من از سلطه طولانی یوونتوس بر فوتبال ایتالیا خسته‌ شده‌ام. امیدوارم که فصل جدید سری A لذت‌بخش‌تر شود. نه تنها من بلکه هواداران سایر تیم‌ها هم از تماشای قهرمانی‌های متوالی یوونتوس خسته‌ شده‌اند.

گتوزو سپس به سایر تیم‌های ایتالیایی توصیه کرد برای پایان دادن به سلطه بانوی پیر همان راهی را در پیش بگیرند که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس رفت.

وی افزود: به معجزه‌ای که لسترسیتی فصل گذشته انجام داد، نگاه کنید. البته من می‌دانم که بالا بودن کیفیت تیم‌ها در طولانی مدت نتیجه‌اش را نشان می‌دهد. به نظر من فصل آینده به ترتیب یوونتوس، ناپولی و رم بهترین تیم‌ها خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.