کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما با آقای سجادی در نشست امروز پیرامون قراردادها صحبت کردیم و حرفی در مورد تغییرات نشد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه امروز هیات‌مدیره استقلال با حضور نصرالله سجادی اظهار داشت: صبح امروز آقای سجادی به دفتر باشگاه آمد و در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا صحبتی از تغییرات در استقلال صورت گرفت یا خیر؟ گفت: در نشست امروز تمامی اعضا به جز جهانیان حضور داشتند زیرا وی به سفر مشهد رفته و پروازش برای بازگشت به تهران لغو شده بود.

وی تاکید کرد: ما در مورد مسائل مختلف و ریز قراردادها صحبت‌هایی را با‌ آقای سجادی انجام دادیم و در خصوص نحوه نقل و انتقالات باشگاه استقلال و فعالیت سایر اعضا توضیحاتی را به وزیر محترم ورزش و جوانان ارائه کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس: تاکید کرد: مسئله دیگر در مورد اتحاد و همدلی در باشگاه بود که سجادی تاکید زیادی روی این موضوع داشت و همچنین پیرامون قرارداد بازیکنانی مثل کنعانی‌زادگان و سایر بازیکنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا کامل تقوی‌نژاد در نشست امروز حضور داشته یا خیر؟ گفت: ایشان در جلسه امروز حضور پیدا نکرد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا قرار است نشست آینده هیات‌مدیره روز سه‌شنبه برگزار شود یا خیر؟ گفت: تا آنجا که می‌دانم روز سه‌شنبه جلسه‌ای نداریم و برگزاری نشست به هفته ‌آینده موکول شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.