سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما با آقای سجادی در نشست امروز پیرامون قراردادها صحبت کردیم و حرفی در مورد تغییرات نشد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه امروز هیات‌مدیره استقلال با حضور نصرالله سجادی اظهار داشت: صبح امروز آقای سجادی به دفتر باشگاه آمد و در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا صحبتی از تغییرات در استقلال صورت گرفت یا خیر؟ گفت: در نشست امروز تمامی اعضا به جز جهانیان حضور داشتند زیرا وی به سفر مشهد رفته و پروازش برای بازگشت به تهران لغو شده بود.

وی تاکید کرد: ما در مورد مسائل مختلف و ریز قراردادها صحبت‌هایی را با‌ آقای سجادی انجام دادیم و در خصوص نحوه نقل و انتقالات باشگاه استقلال و فعالیت سایر اعضا توضیحاتی را به وزیر محترم ورزش و جوانان ارائه کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس: تاکید کرد: مسئله دیگر در مورد اتحاد و همدلی در باشگاه بود که سجادی تاکید زیادی روی این موضوع داشت و همچنین پیرامون قرارداد بازیکنانی مثل کنعانی‌زادگان و سایر بازیکنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا کامل تقوی‌نژاد در نشست امروز حضور داشته یا خیر؟ گفت: ایشان در جلسه امروز حضور پیدا نکرد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا قرار است نشست آینده هیات‌مدیره روز سه‌شنبه برگزار شود یا خیر؟ گفت: تا آنجا که می‌دانم روز سه‌شنبه جلسه‌ای نداریم و برگزاری نشست به هفته ‌آینده موکول شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.